sobota 20. července 2019

2. člen - Rory


RORY / CHOVATELKA / ČERVENÝ TÝM
TITULY:
Související obrázekBug Catcher; Související obrázekBug Maniac; Výsledek obrázku pro psyduck png Crumb Junior;
POHÁRY: N/A
YENY: 28 900
POCHÁZÍ Z: Hau'oli
MOMENTÁLNĚ SE NACHÁZÍ: Alola, domovina
"Skrotiť znamená vytvoriť si putá."
POKÉMONI
TEAM 1: |||||
TEAM 2: |||||
TEAM 3: |||||
TEAM 4: |||||
TEAM 5: |||
-

BATOH

ZÁKLADNÍ
1x Lure Ball | 6x Premier ball | 8x Ultraball
2x Dive ball | 2x Masterball |  2x Quick ball
1x Luxury ball | Friend ball | Nest ball
1x Pokéball | 1x Repeat ball | 1x Timer ball
Moon ball
Košík na poffiny
Karta na vstup na trajekt (22.12.2019)
Apricorn box (1/99)
Taška na berry (41/99)
Obal na pokéball
 Professor set: Pomeg Berry 7x Pomeg, Grepa Berry 3x Grepa, Hondew Berry 1x Hondew, Kelpsy Berry 6x Kelpsy, Tamato Berry 3x Tamato; 4x Čokoládové srdce, Psychic TM92 - Trick Room, 3x Friend ball, 2x Valentýnské palačinky
 Trainer set: Roseli Berry3x Roseli, Kasib Berry 6x Kasib, Tanga Berry 3x Tanga, Coba Berry 3x Koba, Kebia Berry 5x Kebia; 2x Rare Candy, Normal TM67 - Retaliate, 3x Ultra ball, Adaptovaný Sněžný koláček
 Doctor set: Rawst Berry 9x Rawst, Pecha Berry 4x Pecha, Chesto Berry 2x Chesto, Cheri Berry Cheri, Persim Berry 4x Persim; 2x Kantoský berry džus, Rock TM69 - Rock Polish, 3x Heal ball, 2x Pika-sušenky
 Contest set: Leppa Berry2x Leppa, Lum Berry2x Lum, Occa Berry 6x Occa, Wacan Berry 3x Wacan, Oran Berry 2x Oran; Ele-Seal C.png Jiskry... bum!, Flora Seal C.png Kvítky,  Bubliny, obal na pokéball, 3x Poké-pops, 2x Luxury ball, 1x Premium ball, Electric TM57 Charge Beam

DÍLNA
Modrý apricorn

PŘEŽITÍ
Plechovka
2x kouřový orb
Související obrázek Ručník | Trenérův průvodce regiony
Old Rod - Lv. 4 | ZK: 4/15
26x Lano
Andreina rolnička (3 použití)
Elixír Měsíce (S).pngSpeciální sklenice (prázdná) | Elixír Slunce (V).png Speciání sklenice (prázdná)

RECEPTY
Recept na poffiny
Recept na rýži s kečupem
Valentýnské palačinky
Enwy's ramen
Pizza

HUDBA
Notový zápis: Envyous - Private Wars

EVOL. PŘEDMĚTY
Whipped dream
2x Water stone

JÍDLO
Psyduck nápoj | Sprinklotad nápoj
 3x Granule pro Eeveeluce
1x Lucky svačinový box: 2x  Granule pro Eevee evoluce
Apple 8x Červené jablko
Banana 1x Banány
 Koláč s Pomeg berry |  Koláč s tvarohem
 Koláč s Grepa berry |  Koláč s Chilan berry
Lucky svačinový box:  Koláč s Grepa berry, 1x Čokoládové srdce (5% lásky)
Lucky svačinový box:   2x Poffin, Calarory sušenka (5% štěstí), 2x Čokoládka
Výsledek obrázku pro anime food sprite png Valentýnské palačinky (pro dva)
Vánoční svačinový box: Výsledek obrázku pro christmas food png 1x Vánoční muffin (+10% lásky); Související obrázek 1x Perníček (+3% štěstí)
Vánoční svačinový box: Výsledek obrázku pro christmas food png 3x Vánoční muffin (+10% lásky); Související obrázek 3x Perníček (+3% lásky)
Vánoční svačinový box: Related image12x Vánoční donut
 44x Čokoládový donut
 2x Sendvič
Poke Puff Deluxe Sweet Sprite.png Enwynin XXL dortíček (16/16) - každý kus přidává 3% štěstí

BERRY
Pecha Berry 1x Pecha Berry | Rawst Berry 1x Rawst Berry | 2x Enigma berry
Aspear Berry 3x Aspear Berry | Haban Berry 6x Haban | Leppa Berry 3x Leppa
Chesto Berry 2x Chesto Berry | Oran Berry11x Oran berry | Grepa Berry 1x Grepa berry
Chople Berry 1x Chople | Custap Berry 16x Gustap | Aguav Berry 1x Aguav | Mago Berry 3x Mago berry

VAŘENÍ
10x Sůl

HUDBA
Luxusní knížka pro notové zápisy

NAHRÁVKY
Flying TM SpriteKeep Dreaming
Flying TM Sprite Pokémons are forever | Věnováno: všem pokémonům

FOSÍLIE
Jantar | Dome fossil
Plume fossil | Cover fossil
Helix fossil

OSTATNÍ
 4x Hvězdný prach
 1x Nikdy netající led
Psychic TM44 Rest | TM39 Rock Tomb
Kupón na spec. inkubátor
Psychic TM03 - Psyshock | Normal TM35 - Double Team
Normal - TM90 - Substitute | Normal TM87 - Swagger
Fire TM92 - Mystical Fire | Grass TM53 - Energy Ball | Normal TM70 - Flash
Kus hvězdy
Mawilite | Alakazite
 kupón 700 Yenů
Gigantamix Gigantamix (vysvětlení v komentářích)
Koktejlky.png Koktejly (Letní maškarní bál)
Kolečkové brusle (Club Legion)
Potápěčský oblek s výbavou | Horolezecký oblek s výbavou
Fotoaparát | Výsledek obrázku pro violet flower sprite png Květina do vlasů (Od: Calas)
 1x Brýle chytráka
Magikarpí čepice (Od: Viper)
Yukata na míru - Zorua (Letní festival)
Real Sohan.png Couple tričko s Calasem (Bonus hra: Vánoce 2018)
Prop Frying Pan Sprite.png Pánvička
Lisia Key Stone accessory.png Mega korunka | Aktivní

ÚSPĚCHY & AKCE

Scientist Bronze FIRST EVOLUTION Scientist Bronze OUR EVOLUTION
Scientist Silver NICE LEVELScientist Silver 10 PokémonůScientist Silver LOOK TO LEVELScientist Silver 20 PokémonůVýsledek obrázku pro pokemon go achievement badges fire The 5 of Element
Scientist Gold STARTER GOT HARDScientist Gold 5 evolution THREESouvisející obrázek 10 evolution
Související obrázek The all types
Výsledek obrázku pro pokemon go achievement badges fire Go for LOVE attack
Jogger Bronze Small traveller


POKÉDEX

Výsledek obrázku pro pokédex alola

ZKUŠENOSTI

______________________________________________________ VAŘENÍ - 24%

______________________________________________________ PŘEŽITÍ - 24%

______________________________________________________ ZRUČNOST - 6%

______________________________________________________ HUDBA - 17%

______________________________________________________ JENNYINA DŮVĚRA - 67%

______________________________________________________ CLARINA DŮVĚRA - 4%

RAID

Alcremie|

24 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Obdržela jsi kartónový box s vajíčkem (Mudbray) od hráče: Lynnon.

    OdpovědětVymazat
  3. prosím zmeniť prvý tím na Incineroar-Pidgeot-Kadabra-Mawile-Togepi-Amaura, ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosím prehodiť prvý tím - Ariados a Milotic Levi do prvého tímu, namiesto Mawila a Amaury, ďakujem :D

      Vymazat
    2. prosím prehodiť do prvého tímu vajíčko Ponyta a Mr. tajného Agenta (Pidove) namiesto Ariadosa a Milotica, ďakujeem

      Vymazat
    3. prosím prehodiť tímy : Milotica do prvého, namiesto Pidoveho

      Vymazat
  4. (dejovo sa odohráva pred vstupom do Veže a Tímovými - Rory si potrebovala nájsť výhovorku, prečo nebola x.x)
    "Nemám hapčik!" trvala na svojom urazene Lilith a ja som pomaly strácala nádej, že s ňou hádku vyhrám. Už niekoľko dní sa moja ohnivá kamarátka snažila zakryť fakt, že pokašliavala a smrkala - nedarilo sa jej to, no ani za nič si nechcela priznať, že by mohla byť nachladnutá. "Ohniví pokémoni nie sú nachladnutí! Nie!" A ja som verila tomu, že sa jej nič nestane, predsa len, bola stvorením ohňa, ani ja som si nemyslela, že môže ochorieť. Aspoň nie na prechladnutie. Aj to sa ale stáva, ohniví pokémoni proti zime nie sú úplne odolní, ako som zistila.
    Jej stav som nebrala tak vážne možno aj kvôli blížiacim sa tímovým súbojom. Môcť si ich konečne užiť len z pozície diváka bola lákavá a neuveriteľne som sa tešila - chorá Liltih by znamenala, že by som, samozrejme, zostala s ňou. A preto so si podvedome nahovárala, že má len menší hapčík.
    Po dňoch nevinného posmrkávania, keď sme už kempili v Iruckom lese, neďaleko mesta, sa Lilith ráno pred začiatkom akcie zobudila s horúčkou. A to je už čo povedať, na ohnivého pokémona. Ošetriť sa k sestre Joy odmietala, zjavne to pre ňu bolo moc ponižujúce, preto som aspoň Acea vyslala na zber liečivých berry, ktoré sme jej vnútili. Aj to bola vec, ktorá ma trápila - Lilith úplne stratila chuť do jedla, čo nebolo ani trochu normálne.
    Hotely boli už z veľkej časti plné, no našťastie sa mi podarilo zohnať nám izbu, do ktorej som Lilith nahnala. Nechcela som ju nechávať vonku a už rozhodne nie v pokéballe, a keď sa nechcela nechať vyšetriť, musela hapčík jednoducho vyležať. Vzhľadom na to, že na nohách takmer odpadávala, to nebolo ťažké.
    Pre mňa, na druhú stranu? Úplne nový level zložitosti.
    "...chceš tam ísť, že?"
    Len som prikývla. Ace na mňa skúmavo pozrel a potom svoj pohľad obrátil na Gepi a Aureu, ktoré spoločnými silami pre Lilith vytvárali ľadové sáčky na schladenie.
    "Oni to zvládnu. Ak by sme išli teraz - odnesiem ťa - stihneme ešte koniec. Lilith je aj tak úplne mimo," zarazil moje protesty, "Tie dve sa o ňu postarajú, a pochybujem, že sa Lilith vôbec zobudí, kým budeme preč. Ani o tom nebude vedieť! Poď," krídlom udrel do okna a ja som, už napoly presvedčená, hodila pohľadom po Lilith. "Gepi, Rea, máte ju na starosti! Ak by sa hocičo dialo... Cas," vyvolala som ďalšieho člena tímu, "pomôžeš babám postarať sa o Lilith. A ak by sa jej to zhoršilo, dáte mi vedieť. Hmm?" Všetci svorne prikývli a Cas roztvoril okno.
    "Tak už leťte," zamrmlal nepokojne, usadil sa vo vzduchu do tureckého sedu a privolal si zo stola noviny, do ktorých sa zahĺbil.
    S povzdychom som sa teda vyštverala Aceovi na chrbát a ten vyletel von rýchlosťou svetla. Alebo Pidgeota, no.
    Z tímových sme stihli naozaj len koniec, odovzdávanie cien, čo ma sklamalo. Trochu. Moje sklamanie zmizlo, keď som sa dozvedela o programe tejto sezóny - vystúpenie skupiny, o ktorej som ešte v živote nepočula, z regiónu, o ktorom som rovnako nepočula a s pesničkou, ktorú som - no, dobre, pesničku som už počula, aj keď len v iných podaniach. Show ma ale priviedla na nové nápady a myšlienky - moja nálada cestovať sa po dlhej dobe v Alole konečne vrátila plnou silou! Predstava nového regiónu... toľko nových druhov, ktoré tam určite majú...
    A bolo rozhodnuté. Po zime, keď bude počasie na cestovanie trochu lepšie, a ak po Vianociach nebudem úplne na mizine, budem musieť ten Ga-niečo región navštíviť. Stopercentne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se Lilith bude vést lépe a že jí HAPČIK! rychle přejde!
      Incineroar - 3% sehranosti
      Togepi - 1% sehranosti
      Amaura - 1% sehranosti
      Pidgeot - 1% sehranosti
      Kadabra - 1% sehranosti

      Vymazat
  5. 1. Hľadanie Vianočného ducha (časť prvá - Castiel a jeho neskonalé vedomosti o Vianočnej histórii...)
    2. v hlavnej úlohe : Lilith the Incineroar, Kadabra Castiel, Luxray Ren
    3. "...a tak sa narodil Arceus, a zvyšok už je len história!" spľasla Lilith rukami a publikum, ktoré sa okolo nej zhromaždilo, začalo nadšene tlieskať. Spokojne som sa usmiala. Nech sa o Incineroaroch hovorilo čokoľvek, na Lilith by som si nedala dopustiť. Stačilo ju vidieť s mladými členmi našej rodinky a jeden by nepovedal, že by bola schopná nejakého násilia. "A teraz teta Aurea a ujovia Levi a Joker si pre vás pripravili prekvapenie!" odohnala malé osadenstvo jemne a skupinka bola v okamihu na nohách. Ryu si zobral za úlohu nosiť svoju princeznú Togepi a nosil ju tak na chrbte (a len Arceus vie, čo to nebolo preto, lebo sa nechcel zdržovať) a bol prvý, ktorý bol pripravený štartovať. Cari si to samozrejme nenechal len tak a obskakoval okolo nich, ako sa len dalo. Vedenia skupinky sa ale aj tak zhostila Nike, ktorá, aj keď bola najstaršia a bezpochyby najsilnejšia, sa správala ako najväčšie dieťa a nadšene vyletela k trojici ľadových pokémonov, s mláďatami v pätách. Togepi, ktorá bola zodpovedný dozor, sa na Jangmo-ovom chrbte ledva držala, a preto jej pomáhal Kaden, ktorý ich obletoval a dával pozor, aby nespadla, a zároveň usmerňoval Miniora, ktorý... bol zvláštna kategória, ale s deckami vychádzal úplne úžasne. A malú delegáciu uzatvárala dvojica Eevee (ktorá k sebe mala až moc blízko, ako podotýkala Lilith s leskom v očiach, ktorý neznačil nič dobré). Sledovala som, ako obehli záhradu a zmierili k jazeru, ktoré často obýval Levi. Obrátila som pohľad k Lilith, a tá len zmätene pozerala na Pidoveho, ktorý síce pôvodne bol v mladšej skupinke, no nejako s nimi neodišiel. Huh...
    Prešla som k nej a zobrala som Pidoveho na ruky. "Vlastne, v tomto období sa zábava ešte len začína!" vsunul sa do debaty Castiel a Lilith naňho nedôverčivo pozrela. "Kdečoakoprečo?" Castielovi potešene zasvietili oči a prilevitoval si na nos okuliare. "Nešlo ani tak o to, že sa narodil Arceus, to nebola vždy podstata Vianoc. Jeho narodenie sa začalo oslavovať až neskôr, o niekoľko storočí," dal sa do vysvetľovania. "Vlastne, pôvodne sa počas Vianoc oslavovalo z úplne iného dôvodu. V tomto období sa totiž liahlo mnoho pokémonov, až veeeľmi veľa... a viete prečo?" zamrkal na mňa. "Súvisí to s oslavou slnovratu, tie sa oslavovali dosť... bujne. Aj ľudia, aj pokémoni. Ale ak si to vypočítaš, tak dĺžka liahnutia vajíčok sedí dĺžke času, ktorý uplynie od slnovratu do Vianoc. Určite si to vieš spočítať*!" zamrkal nevinne a to jeho mrkanie mi začalo liezť na nervy. Vááážne dosť. "Dobre, Cas, chápem. Oslavovalo sa teda veľa baby pokémonov?" Castiel len so spokojným úškľabkom potriasol hlavou. "Nope. Teda, aj to, ale... pôvodne sa oslavovalo to, že sa tu rodilo veľa mimoriadne nadaných pokémonov. A vieš ako ich odlišovali od ostatných už pri narodení?" - "Castiel, prestaň sa pýtať, ak nám niečo chceš povedať, povedz tooo!" vykvikla Lilith dosť Neincineroarovsky. Pfff. Nie že by som s ňou nesúhlasila. Cas pokrčil plecami. "Išlo o matku. Ak pokémonia samička zniesla vajíčko, väčšinou sa to očakávalo, že? Pretože ak príde čas na... no, na to, že dvaja pokémoni stvoria vajíčko, väčšinou si to ľudia všimnú skôr. O dosť skôr, ako sa to vôbec stane. Ale počas osláv slnovratu... no, ľudia boli dosť nevšímaví. A ak išlo o pokémoniu samičku, ktorá nikdy predtým vajíčko nemala, alebo dokonca nikdy neprejavovala záujem vajíčko mať... tak to pôsobilo tak, ako keby mala vajíčko s nejakou nadpozemskou silou!" zašepkal tajomne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mierne som sa otriasla."Dobre... toto je rozhodne najhoršia Vianočná historka, akú som počula!" zhodnotila to Lilith s ohrnutým ňufáčikom. Castiel sa uškrnul. "A to som ani nezačal. Samozrejme, takíto potomkovia nadpozemských síl boli dosť uznávaní. Mali najlepší tréning a samozrejme, že potom vynikali... no na ostatných sa často zabúdalo... a čo sa s nimi potom dialo?"
      Bezmocne som sa poobzerala po zvyšku našej, dospelejšej skupinky. RenRen sa mierne mračil, Lilith zazerala úplne otvorene a Ace mierne ozelenel. OOF. "Idem skontrolovať decká, či Togepi nepotrebuje pomôcť ich ukočírovať!" zmizol, až sa za ním prášilo. Zmätene som zamrkala. "Čo? Čo mu je?" Castiel si začal hladkať fúziky. "Vie, ako sa príbeh končí..." predniesol tajomne. "Ako?" To som bola naozaj jediná, kto bol tak zmätený? Lilith si znechutene odfrkla a Charlie sa mi v rukách striasol a ukryl si hlavičku v záhybe rukáva, ako keby aj on vedel niečo nepekné. "Slabé články skončili ako potrava pre silnejších!" ozval sa nakoniec RenRen temne. To som sa ešte len striasla. "A to... čo prosím?" Casteil sa dal znovu do vysvetľovania. "Toto je skutočný pôvod Vianočnej tradície. Osláv, hostím. Rozmýšľaj, v zime je málo jedla. Prečo by robili vtedy ľudia hostiny? Narodilo sa veľa mladých pokémonov, a tých, ktorí podľa nich nemali v budúcnosti šancu, jednoducho zbavili utrpenia, o ktorom boli ľudia presvedčení, že príde. Takže z tých pokémonov, ktorí sa narodili slabší, ochoreli alebo jednoducho na nich vyšla rada... z nich bola hostina!" pokrčil plecami Cas. Eww...
      "Oh môj Arceus, ty vieš ale pokaziť náladu!" zabrblala Lilith a odfrkla si. Odfrkla si plamene. "Vážne, Cas, čo ti dnes je?" Kadabra len zamrkal. "No... nechcela si poriadnu históriou Vianoc? Ako to naozaj celé začalo?" Ren sa mi obtrel o ruku. "Poďme radšej skontrolovať ostatných. Deti by nemali byť dlho bez dozoru," navrhol vojenským hlasom, ktorý mi nedal šancu odporovať. "Cas, prosím, nestraš hlavne deti, dobre? Už ja som tramatizovaná!" striasla som sa. "Myslíte, že ak by som sa poriadne udrela do hlavy, zabudnem na túto debatu...?

      *vlastne, nebude to úplne sedieť, ten čas by mal byť zhruba zhodný skôr s dĺžkou tehotenstva, ehmehm....

      Vymazat
    2. Získala jsi 6 vloček do akce.
      Lilith získala spoustu znalostí, některé by radši ani nechtěla vědět, jelikož si nikdy nepředstavovala, že to bude takové... jak to je.
      Kadabra - 4% sehranosti
      Incineroar - 4% sehranosti
      Amaura, Milotic, Glaceon, Yangmo-o, Togepi, Froakie, Meganium, Vivillon, Minior, Eevee, Eevee, Pidove - 1% sehranosti
      Pidgeot - 2% sehranosti
      Luxray - 2% sehranosti

      Vymazat
  6. Obdržela jsi balíček od hráče Lynnon: Kytice a krabice s třiceti donuty.
    Vzkaz: "Veselé Vánoce a Šťastný Nový rok přeje Lynnonův Lu’thriel, pro Lilith. I tobě hezké svátky, Rory."

    OdpovědětVymazat
  7. Zdobenie stromčeku na poslednú chvíľu a rozdávanie darčekov, s nostalgickou chvíľočkou pre Rory

    1/2
    Darčeky? Máme? Vianočné koláče? Má-no, máme donuty, aj to sa ráta. Výzdoba? Máme sneh, nesmieme chcieť od života tak veľa. A stromček? No. Stromček...
    Zavesiť Lilith na ucho hviezdu a na zuby vianočné gule by mi asi neprešlo, tak som musela zorganizovať expedíciu, ktorá sa odhodlá nájsť vhodný stromček. Haha. To som si mala čo vymyslieť. Lilith, ako ináč, sa prihlásila medzi prvými - a pridali sa k nej Nike a Mawile. Prekvapivo. Zlé by to nebolo - až na to, že sa trojica tak vyhecovala, že pritiahli takmer trojmetrový strom. Togepi, ktorá ma práve vtedy používala ako nosiča, mi v náručí takmer chytila infarkt. A ja som od neho tiež nemala ďaleko.
    "Lilith... čo je to?" spýtala som sa veľmi, veľmi pomaly. Lilith sa len zazubila. "Stromček! Aha, aký je fešák!" Nike vedľa nej len prikyvovala a Mawile sa medzitým stratil medzi ostatnými. "Ako ho asi tak chceš ozdobiť? tam hore nedočiahne nikto!" - "Ja áno!" vložil sa do debaty Levi. No, pravda, on bol bezpochyby najdlhší a dokázal by dočiahnuť až na špic. "Ale zdobenie stromčeku je pre všetkých! Je to niečo, čo by sme mali robiť spolu!" ozvala sa mierne plačlivo Togepi. To sa mi ale už vznášala z náručia a mierila k vrcholu. Do rúk jej vletela grilanda. "Niektorí z nás ale vedia lietať - alebo sa postarať o to, aby lietali iní," zasmial sa na Togepinom prekvapenom výraze Cas, ktorý ju levitoval vyššie a vyššie. Ja som sa zvalila na zem. "Dooobre. Vy si zdobte - ja som moc malinká a som unavená. Takže si dám pauzičku, Cas, máš stromček na starosti!" vztýčila som ukazováčik a dôrazne ho bodla do vzduchu. "A žiadne blbosti. Lilith, hovorím k tebe!" Na čo sa Lilith zatvárila ako úplné neviniatko - ona? Blbosti? Pffff...
    Zaspať sa mi nepodarilo, no aspoň som oddychovala a jedným očkom ich sledovala, ako skrášľujú stromček. Amaura sa sala na tvorenie ľadových ozdôbok, s pomocou Togepi a Jangma-a vysekávali maličké figúrky každého z nás. Pretočila som sa na bok, aby som ich sledovala, a tým som stratila z dohľadu celý zvyšok. Čo sa, retrospektívne, ukázalo ako veľmi veľmi veľmi zlý nápad. Z driemania ma vytrhol krik. A celkovo, zvuky paniky a chaosu.
    "Horíííííííí!"
    Spoľahnite sa, že Lils to bude kričať najhlasnejšie. Pfff.... "Moment, horí? Čo prosím?" A keď mi padol pohľad na stromček, musela som uznať že naozaj horelo - a to teda poriadne. Celý stromček bol vyzdobený plameňmi.
    "...Lilith... takto sa stromčeky nezdobia!" okríkla som Incineroar, ktorá na mňa hodila mierne znudený pohľad. Ako zvládla byť znudená, to nepochopím. "To som nebola ja," pokrčila plecami a keby som ju nepoznala, tak jej to aj uverím. Haha. "Lilith..." - "No dobre, tak som to bola ja... ale hej, oheň je krajší ako nejakí... anjelici a gule a hviezdičky... a tie čokolády by sa mali zjesť, nie vešať na strom!"
    Jediné šťastie bolo, že vďaka ľadovým útokom sa strom rýchlo zabalil do vrstvičky ľadu. Neviem neviem, ako by som hasičom vysvetľovala, čo sa stalo.... a nakoniec ten stromček nevyzeral až tak zle. Ľad bol pevný a držal oheň uprostred - ak by ho pravidelne posilňovali, mali by sme rozhodne ten najkúlovejší stromček v Alole. Tým som aj tíšila Togepi, ktorá mala zase slzy na krajíčku. "Pozri, Gepi, je to nádherné!" ukázala som na stromček. "Je to nezvyčajné, ale hej, kedy sme my boli normálni?" - "To skončilo asi vtedy, keď si nás začala kŕmiť donutmi, namiesto normálnym jedlom..." zasmiala sa Togepi a otrela si slzičky. "Ale... môžeme dať hore hviezdu, že? A tie ľadové ozdôbky!" Prikývla som. "Samozrejme, zlatíčko. Dorobte to, a rozdáme si darčeky, hm?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2/2
      S rozdávaním darčekov sme nakoniec predsa len ešte počkali, kým sa zotmelo. Stromček lúčku krásne osvetľoval, takže sme videli ako za dňa, ale čierna noc naokolo tomu dodávala nepopísateľnú atmosféru. Sedelo sa v kruhu a všetci pred sebou mali darček pre niekoho iného. S úsmevom so m sledovala, ako si ich vymieňali - potom som sa postavila aj ja a prešla k Miniorovi. Položila som pred neho krabičku s hviezdičkovými trblietkami. "Krásne Vianoce prajem, Minior. Neviem, či ste ich tam hore slávili, ale my ich slávime... a toto ti snáď trochu pripomenie domov," prisunula som krabičku k nemu a otvorila ju, a potom som ho nechala preskúmavať prach samého.
      Usadila som sa vedľa Lilith. "Taakže... Lils, mám tu niečo pre teba, mimo tohoto nášho vymieňania darčekov. Prišlo to síce od človeka, Lynnona, ale... som si stá, že tie kvety a donuty priamo od neho nie sú. Veď vieš, mal by mať tiež mačiaka," zamrkala som na ňu a podala jej darček. Potom som nadšene odhopkala ďalej. Togepi už nacvičovala choreografiu, Ryu okolo nej nadšene hopkal a poctivo zavadzal. Najroztomilejší bol ale bezpochyby RenRen, ktorý bol okolo plyšáčika od Lilith zvinutý ako... no, mača, a priadol. Vojakovská aura však nezmizla len tak - stále vyzeral byť čiastočne pripravený vyskočiť na nohy a nespúšťal z okolia pohľad.
      Sadla som si teda do stredu, opretá o kmeň - zaujímavé bolo že nechladil, ani nehrial. Mala som celý tím pred očami - jemná vrava sa mi zlievala do jedného zvuku, a nemohla som si pomôcť. Cítila som sa mierne hrdá, toto som predsa vytvorila. Možno nie úplne sama, ale... ja som s tým začala! Mám právo na nejaké zásluhy, no nie?
      Keď si spomeniem, aká vyklepaná som bola, keď som do ruky dostala Liltihin pokébal a bola som poslaná na cestu.. no, myslím, že môžem prehlásiť, že som poriadny kus cesty ušla. Hlavne metaforicky. Každý ďalší rok bol niečím špeciálny, ani tento nebol výnimka. Naša skupinka sa nerozrástla o moc veľa - presne akurát, povedala by som. Miniorov príchod bol nečakaný, no povedala by som, že vítaný. Ďalším významným bodom v roku bolo menšie stretnutie sa s Plasmákmi - ten sušienkožrút mi stále liezol na nervy (lebo hej, každý, kto nemá rád donuty a preferuje sušienky má u mňa mínus - o to viac, ak kvôli jeho práci nemám svoj Calas-time. Pfff!) a predstava toho, že tm stále niekde sú, na slobode, mi dobre nerobila. No a letná škola? To ešte len bolo niečo. Náš tím sa rapídne nerozrástol, no naše vzťahy, tie hej. Práve tam, v škole. A ja som si tým splnila detský sen. Perfektný rok, no nie?
      "Ešte stále ti ho môžem pokaziť," vyplazila na mňa jazyk Lilith a ja som si tak uvedomila, že som hovorila nahlas. "Alebo ho ešte zepšiť. Rok ešte neskončil, stále pred sebou máme pár dní.. môžeme stále zavolať Calasa!" - "Alebo Lynnona, aby prišiel? Hlavne so svojím mačiakom, že?" - "Ooh, čo takto obidvoch? A ja mu nájdem nejakú slečnu! Vážne, ten chlapec je až moooc sám! Myslíš, že má radšej blondýnky alebo tmavovlásky?"

      //uuf, no, darčeky sú nasledovné :
      Pre Luxraya plyšáka Shinx ( zobrať prosím od Lilith)
      pre Miniora hviezne trblietky
      pre Togepi dva pom pomy
      pre Swinub ten netajúci ľad
      no a pre Lilith kyticu a krabicu s 30 donutmi

      Vymazat
    2. Pokémonům se dárky líbily. Získala jsi 20 bodů do akce.
      Luxray - 2% sehranosti
      Minior - 3% sehranosti
      Togepi - 4% sehranosti
      Swinub - 2% sehranosti
      Incineroar - 6% sehranosti

      Vymazat
    3. EDIT: +10 bodů za stromeček.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Nalezla jsi Gigantamix - zvláštní druh koření, který se přimíchává do jednoho z jídel v Sub-bay. Pokémonovi, kterému je pak jídlo dáno, získá Gigantamax verzi na dočasnou dobu, pouze jednou pro každý Gigantamix.
      (V případě Poké-pops platí pro prvního pokémona, který jídlo sní.)

      Vymazat