pondělí 22. července 2019

Hotaru's Audino

Audino
Audino - "Tubby"
Pohlaví: Samec
Typ:
Level: 22
Růst: Středně pomalu
Získání: Není určeno
Sehranost s trenérem: 27% / Zkušenosti v zápasech: 6%
Štěstí: 9% / Láska k trenérovi: 10%
Povaha:
Audino se projevuje jako slabý a neschopný pokémon, ovšem to je pouze jeho kamufláž. Má velký potenciál, jak na bojování, tak na všechno ostatní. Nerad ale provuje svou silnou stránku, protože se bojí, že by tím mohl někoho zranit. Jeho povaha se velmi podobá nějaké starostlivé matce a kvůli tomu ho jeho trenér neměl rád. Audino v tom nevidí slabost, spíše to, že je rád, když může někomu pomáhat. Má naprosto božský hlas, když zpívá a to stejné platí, i když pouze mluví. Správná definice jeho hlasu je andělský.
Po dlouhé době práce v útulku jako náhradní máma se nechal přemluvit koordinátorkou. Sice moc nemusí její až příliš afektovaný fyzický kontakt, celkově nemá rád, když se ho dotýká, ale bere ji za příjemnou společnost. Hodlá pokračovat dál v kariéře náhradní máma.
Útoky:
 - Hyper Voice
Další vývin:


Aktivní Čaj staré mladé babičky - 10% menší šance, že pokémon onemocní
Aktivní Prop Chefs Hat Sprite.png Kuchařská čepice

8 komentářů:

  1. Sedla jsem si na postel na našem pokoji na hotelu a plácla jsem sebou do peřin. Má nálada se nijak nezlepšovala, spíše naopak. Proč? Měla jsem pocit, že jsem jako trenérka... koordinátorka, zklamala. Opravdu moc jsem se snažila, ale nejsem schopná Fenyho, Auroru ani Audina naučit co i jen jediný útok. Možná jsem jenom prostě smutná a unavená a rozmrzelá... Anebo taky ne... Já nevím. "Audino... Feny... Ráda bych se vás něco zeptala." Otočila jsem se na bok a udělala tak místo pro všechny tři. "Audino, tebe bych se ráda zeptala, zda bys nechtěl nějaké jméno. Nějaké se ti líbí, nebo tak?" Pousmála jsem se a pak se otočila na Fenyho. "A ty Feny... Chceš se vyvinout? Pamatuji si, že poprvé, když jsme se potkali, tak jsi říkal, že tvá třetí evoluce je trochu no... ženská a tak... Se tě chci zeptat, zda chceš dosáhnout i svou třetí evoluci."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Jméno?" zamrkal pokémon. "K čemu by... myslím, tím bych se asi odlišil od ostatních Audino, že?" zamyslel se pokémon. "Dobře. Pokud pro mě nějaké máš, můžeš mi ho navrhnout," usmál se mile.
      "Jo, je dost zženštilá," povzdechl si pokémon. "Ty chceš, abych se vyvinul?" zeptal se.

      Vymazat
  2. "Jméno je skutečně něco speciálního, co tě odliší. Je dúležité, aby se ti líbilo. Nijaké konkrétní jméno na mysli nemám." Usmála jsem se. "No a... Feny..
    Není to tak, že nechci aby ses vyvinul dál. Budu tě mít ráda v jakékoliv formě. Já bych jen ráda věděla, co bys rád ty."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Aha," usmál se Audino. Pak se zamyslel. "Co třeba... Tubby?" zeptal se.
      Braixen pokrčil rameny. "No... já nevím. Tak se asi povezu s tím, co bude výhodnější..." povzdechl si.

      Vymazat
  3. "Tubby zní moc hezky." Usmála jsem se. "A Feny, jde hlavně o to, co chceš a... Moment." Vzala jsem papír a tužku. "Napíšeme si klady a zápory. Pak zjistíme, co se ti víc oplatí, co ty na to?" Musela jsem vymyslet zpúsob, jak dojít k odpovědi, ale aby to vyhovovalo hlavně jemu. "Takže mínusem je, že je ten vývin zženštilý." Napsala jsem + a - a pod mínus tohle zapsala. "Teď řekni všechny klady a zápory a já je zapíšu."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokémon přikývl. "No... zápor je to, že budu vypadat jako holka. Plus je to, že budu silnější..." řekl pokémon... a u toho skončil.

      Vymazat
  4. "Budeš taky vyšší. Vyšší než ja." Pousmála jsem se. "Ale to nemusí být vždy na přínos. Nicméně... Je ještě hodně času na to, aby sis to rozmyslel, ano? Není kam spěchat. Je to tvé rozhodnutí." Usmála jsem se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Braixen pokrčil rameny. "To není zrovna přínos, myslím. Teda... tímhle jsem se zrovna nezabíral," zasmál se. Na tvá následující slova jen přikývl.

      Vymazat