neděle 21. července 2019

Hotaru's Ponyta

Výsledek obrázku pro ponyta
Ponyta - "Aurora"
Pohlaví: Samička
Typ: 
Level: 29
Růst: Středně pomalu
Získání: Route 5
Sehranost s trenérem: 83% / Zkušenosti v zápasech: 11%
Štěstí: 23% / Láska k trenérovi: 11%
Povaha:
Ponyta je plachý tvor, který je nejradši stále sám. Je sice důvěřivá a snadno si získáte její důvěru, ovšem bude se kohokoliv stranit, ať už mu důvěřuje, jak chce. Také se často stává, že se dostává do různých problémů z důvodu vyhnutí se dalším problémům. Má ráda dlouhé procházky. Nemá ráda velkou společnost.
Miluje lávové koláčky a musí jí být neustále teplo.
Útoky:
- Tackle
 - Ember
 - Flame Charge (procvičit)
Další vývin:
Aktivní Prop Tiara Sprite.png Korunka - dodává sebevědomí

6 komentářů:

  1. Jen co jsme si vyměnili ve středisku pokémony, vyvolala jsem Auroru z jejího balu a sotva z něj vyskočila, objala jsem jí. "Vítej zpátky." Řekla jsem s radostí a i Feny jí objal. "Chyběla jsi nám, víš o tom?" Usmála jsem se a pohladila jí po tváři. Doopravdy moc mi chyběla. Mířili jsme do pokoje. Nechtěla jsem jí hned zpovídat. Nechala jsem jí, aby si v klidu odpočinula a po tom dni na vodě jsme odpočinek potřebovali. Audino s Aurorou zústali na postelích a Feny a já jsme se šli od té soli umýt. Potřebovali jsme to. Pak jsme šli všichni utahaní spát. Na další den jsem se ale neudržela. "Tak povídej Auroro, jak bylo u Slaaneshe?" Zeptala jsem se zvědavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ponyta se usmála. "I vy mě," pověděla.
      Nad odpovědí chvíli přemýšlela. "Bylo to... jiné. Naučila jsem se starat se o vajíčko," pověděla. "Nevím, bylo to jiné, ale nevím čím."

      Vymazat
  2. "O vajíčko? To je skvělé." Usmála jsem se. "Pokud někdy budeme mít vajíčko, tak nám s tím pomúžeš." Usmála jsem se. "A byl na tebe hodný?" "A co jste spolu vše podnikli?" Přidal se do diskuze Feny. "Oh, a nezapomeňte, dneska je nový úkol." Usmála jsem se. "Musíme se jít podívat, co dostaneme za úkol."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ponyta přikývla. "Jasně. Vlastně umím jen oteplovat vajíčko, zatím nic moc složitého," pověděla. "Spíše jsme si povídali, myslím," pověděla. To, že mu vyprávěla i o koordinátorce si nechala pro sebe.

      Vymazat
  3. "Ale udržet vajíčko v teple je dúležité. Nepodceňuj se." Usmála jsem se a dala batoh na záda. "Pojďme, musíme zjistit, co máme za úkol." Sešli jsme do haly, našla jsem kahunu Olivii a jelikož jsme byli u ní trochu později, nikdo jiný tu nebyl a Olivie se věnovala jen nám. Podala mi recept a usmívala se. "Doufám že ráda vaříš. Tentokrát budeš mít týden na to, aby jsi se svým týmem uvařila zdejší specialitu. Hodně štěstí." Trochu vyjukaně jsem koukla na Olivii a když odešla, pak i na recept. "No... Tohle bude bezva." Usmál se Feny. "Moc rád ochutnám zdejší kuchyni." "Tohle bude trochu složitější..." Zhluboka jsem se nadechla. "Jdeme nakupovat."

    OdpovědětVymazat