Rybářská vesnice

Výsledek obrázku pro anime fishing

Jdeš kolem, když náhle uslyšíš dívku, která za tebou volá. Otočíš se, zrovna ve chvíli, kdy tě chytí za rukáv a táhne někam k lesu. Jsi zděšený, co je to za dívku a o to víc - kam tě to k sakru táhne?!
"Oi, Megumi!" uslyšíš další hlas, tentokrát mužský. Dívka se zastaví, stále držíc tvůj rukáv. Ty jen němě stojíš a čekáš, jak bude reagovat. Když se volání ozve znovu, dívka se dá do běhu a táhne tě s sebou.
"Rychle! Pohni!" zavrčí na tebe a běží. Tobě se za chvilku dostane do zorného pole shluk domečků a obrovské jezero.
"MEGUMI!"
"Ááno, taťko! Vedu pomoc!" Pak se k tobě rázně otočí a konečně tě pustí. S šibalským úsměvem na rtech ti říká jediná slova. "Sundej si batoh, jdeme tahat z jezera Gyaradose."
Ah, promiň promiň! Nechtěla jsem tě do toho zatáhnout!
Vítám tě v rybářské vesnici. Týden co týden zde probíhá akce 'Vytáhni Gyaradose' a tenhle týden nám chyběli lidi, takže jsme potřebovali další pomoc. Pojď, provedu tě! Uhm, asi ti nejdříve vysvětlím, jak se chytají pokémoni rybařením. Nejdříve si musíš koup- Ah, onii-chan, taťko!
Tohle je můj onii-chan Ralph a můj táta. Jo a abych nezapomněla - moje jméno je Megumi.

NÁVOD, INFO O RYBAŘENÍ

K rybaření potřebujete Starý prut (Old rod), který je k zakoupení v Survival obchodě za pár Yenů. Jakmile dostanete prut, jeho prvotní level je 1 a máte na něm nula zkušeností z deseti možných. Každý úspěšně chycený pokémon znamená pět zkušeností. Po přesáhnutí hranice deseti zkušenostních bodů se level vašeho rybaření navýší. Jakmile váš level rybaření přesáhne 5, místo Starého prutu máte Dobrý prut, s nimž se chytají lepší pokémoni. Přesáhne-li level 10, z Dobrého prutu se stane Super prut. Samozřejmě, čím větší level rybaření, tím je třeba dostat více zkušeností z chycených pokémonů.
Pokud na pokémona použijete Lure Ball - , dostupný v obchodě s pokébally, chytaný pokémon lze pouze proměnit za zkušenosti. Použijete-li na pokémona obyčejný ball, pokémon je váš a nelze ho proměnit za další zkušenosti rybaření.

Průběh rybaření je podobný obyčejnému chytání. Vyberete pokémona, vyčkáte s prutem v ruce a jakmile se chytí návnady, vytáhnete ho a zápasíte s ním jako při obyčejném zápasu. Berte na vědomí, že někteří pokémoni by na suchu jednoduše chcípli, proto budete muset bojovat ve vodě.

POKÉMONI - RYBAŘENÍ

SUPER ROD GOOD ROD OLD ROD
- Poliwag, Lv. 15-25 - Krabby, Lv. 5-15 - Magikapr, Lv. 5
- Poliwhirl, Lv. 20-30 - Horsea, Lv. 5-15
- Gyarados, Lv. 15-25 - Magikapr, Lv. 5-15
- Psyduck, Lv. 15-35 - Goldeen, Lv. 5-15
- Horsea, Lv. 15-25 - Poliwag, Lv. 5-15
- Staryu, Lv. 15-25
- Shellder, Lv. 15-25
- Krabby, Lv. 15-25


ZÁPASENÍ SE ZDEJŠÍMI


Megumi, zdejší dcera rybáře, s pokémony Squirle (Lv. 15; Tackle, Tail Whip, Bubble, Water Gun), Gyarados (Lv. 23; Bite, Dragon Rage, Ice Fang, Aqua Tail), Dewgong (Lv. 35; Headbutt, Signal Beam, Icy Wind, Ice Shard) a Dewott (Lv. 21; Water Sport, Tail Whip, Water Gun, Focus Energy). Pokud ji porazíte, získáte 5 Lure Ball a 500 Yenů.


Ralph, syn zdejšíh rybáře, s pokémony Shiny Gyarados (Lv. 39; Bite, Dragon Rage, Ice Fang, Aqua Tail), Golduck (Lv. 35; Aqua Jet, Water Gun, Water Pulse, Scratch), Goldeen (Lv. 29; Water Sport, Supersonic, Horn attack, Aqua ring) a Totodile (Lv. 15; Rage, Bite, Scratch, Leer). Pokud ho porazíte, získáváte 5 Lure Ball a 500 Yenů.

✦"Nedávno sem přišla do vesnice slečna. Vypadala velmi hezky, ale z nějakého důvodu neřekla ani slovo. Myslel jsem si, že chce naučit, jak rybařit, ale jen nám podala pozvánku do nějaké podivné skupiny. Bylo na ní, že kdybychom do ní chtěli, sami budeme vědět, co a jak. Nikoho z vesnice to ale nezajímalo a když jsme jí to řekli, tak odešla i s pozvánkou."
V případě chytání:
1. Pokémon, kterého chytáš
2. Pokémon, kterým chytáš
3. Průběh chytání + jakým ballem
V případě rybaření potřebujete u sebe mít prut.

8 komentářů:

  1. 1. Magikarp
    2. Mito – Mudkip
    3. Lure ball
    Už je to nějakou dobu, co si Suzuya koupit prut na rybaření, tak se rozhodl, že by si mohl konečně vyzkoušet chytit nějakého toho Magikarpa. Suzuya se aktuálně nachází kousek od rybářské vesnice a sedí na kraji řeky. Z batohu si vytáhl Lure ball a dal si ho do kapsy. Následně nahodil prut s návnadou a čekal, až se něco chybí.
    „Myslíš, že se nám povede dneska něco chytit,“ zeptá se Mito Suzuyi, vedle kterého sedí.
    Suzuya se podívá na Mito a na chvíli se zamyslí. „Dívej buď to se něco chytí nebo ne. Když ne, tak to příště zkusíme znovu,“ odpoví Suzuya Mito,
    „No, asi jo, nic jiného ti nezbyde,“ řekne Mito.
    Suzuya si jen potichu povzdechne a dále sedí a sleduje řeku.
    Po nějaké chvíli se vlasec začne trochu pohupovat.
    Mito jen pozorně sleduje vlasec a čeká, co se bude dít.
    „Že by,“ řekne jen Suzuya a opatrně vezme do ruky prut.
    Najednou za prut něco začne celkem silně tahat.
    Suzuya s ním silně potáhne a na konci se objeví celkem velký Magikarp.
    „Ty jsi něco chytil,“ řekne jen Mito a sleduje Magikarpa.
    „Ty jsi mi nevěřila, že něco chytím viď,“ řekne Suzuya. „Tak, teď je to na tobě, běž s ním bojovat, ať si ho můžeme chytit,“ řekne Suzuya Mito a Pokémona vytáhne na okraj.
    Mito jen souhlasně kývne hlavou a pak se rozběhne proti Magikarpovi a použije na něj Tackle a plnou silou do něj narazí.
    Magikarp útok vůbec nečekal, takže ho schytá plnou silou.
    Mito se jen spokojeně podívá a pak se opět ve vodě, která je ještě celkem mělká opět rozběhne a použije Tackle a znovu narazí do svého protivníka.
    Magikarp opět schytá další to. Následně začne plavat směrem k Mito a použije na ní Splash a na Mito se řítí vlna vody.
    Mito to ani nějak moc nevadí, protože je vodní pokémon a voda je jejím milovaným místem. Poté co vlna přijde Mito použije na Magikarpa Water Gun a do jednoho místa vyšle silný a dlouhý proud vody.
    Magikarp se snaží vyhnout útoku, ale je na to celkem pomalý, takže ho útok zasáhne do horní ploutve. Magikarp se potopí pod vodu a nějakou chvíli tam je, než se opět vynoří z vody a opět použije Splash.
    Mito se odrazí ode dna a znovu použije Water Gun a plnou silou proud vody narazí do Magikarpa.
    Magikarp schytá jen část útoku, protože před zbytkem se schová do vody.
    Mito jen sleduje, kde se Magikarp objeví.
    Magikarp se najednou objeví před Mito a použije Splash,
    Proud vody donutí Mudkipa, aby udělala několik kroků dozadu.
    Pokémon chce znovu zaútočit na Mito pomocí Splash, tak se proti ní rozplave.
    Mito si toho všimne, že se její nepřítel proti ní blíží a pak se odrazí od země a vyhne se mu. Následně se objeví se za ním.
    Magikarp jen překvapeně hledí, kde Mito zmizela.
    Mito se rozběhne a použije na Magikarpa Tackle a narazí do něj plnou silou.
    Magikarp schytá další útok a pak vyletí až na břeh a začne s sebou házet.
    Mito se rozběhne ven z vody a pak do něj opět narazí pomocí Tackle.
    Magikarp opět odletí o kus dále a jak dopadne na zem, tak s sebou znovu začne házet.
    Suzuya jejich souboj celou dobu jen sleduje a je celkem rád, že se Mito tak daří.
    Mito se rozhodne, že použije Water Gun a začne plivat proud vody na Magikarpa.
    Jak tam s sebou Magikarp hází, tak schytá další zásah útokem.
    „Tak jo Mito, je na čase to skončit,“ řekne Suzuya Mito.
    „Taky bych řekla,“ řekne souhlasně Mito a poté se rozběhne proti Magikarpovi a použije Tackle a silně do něj narazí.
    Magikarp schytá další útok a z posledních sil s sebou hází, protože už toho má dost ze souboje.
    Následně Suzuya vezme Lure ball a hodí ho po Magikarpovi, který z něj zmizí. Suzuya jen sleduje, jestli se chytí nebo ještě bude chtít pokračovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magikarp se chytil! Gratuluji, chytil jsi Magikarpa.

      Vymazat
  2. Suzuya po pár dnech dojde do rybářské vesnice. Když potká nějakou dívku, která ho hned začne provázet po vesnici, tak se trochu pousměje. „Přinesl jsem vám tady nového obyvatele vesnice,“ řekne Suzuya a z batohu vytáhne Lure ball s Magikarpem. „Věřím, že tady najde dobrý domov,“ řekne Suzuya a předá dívce Lure ball, rozloučí se s ní a poté se vydá opět pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívka si převzala tvého Magikarpa a poděkovala.

      ZK +5

      Vymazat
  3. 1. Magikarp
    2. Kaoru (Chingling)
    3. Lure Ball
    Zima nebola najvhodnejším obdobím na rybárčenie. To si Tania uvedomovala. Našťastie, zima sa už končila a na jej miesto pomaly nastupovala jar.
    Rybárska dedina znovu ožila a tak Tania vysadla na bicykel so zbaleným rybárskym prútom a posledným Lure ballom, ktorý jej ešte zostal.
    Zastavila sa na okraji veľkého jazera. Vyzeralo tak, ako si ho pamätala. Bicykel oprela o najbližší strom a pripravila si prút a Lure ball. Ešte predtým však z Pokéballu vyvolala svojho pomocníka.
    "Ahoj, Tania," pozdravil ju nadšene Kaoru, keď vyskočil z Pokéballu.
    Tania sa na neho usmiala. "Môžem sa spoľahnúť na tvoju pomoc pri love Magikarpov?"
    Kaoru zažmurkal. "Takže ich budem môcť znovu uspať?"
    Chovateľka prikývla. Chingling sa zamyslel.
    "No... Vlastne je to celkom zábava, ale neublíži im to?"
    Tania pokrútila hlavou. "Len ich to uspí, a potom ich chytím do Lure ballu. Preberú sa tam, v bezpečí, a keď ich odovzdáme rybárskej dedine, stanú sa z nich jej noví obyvatelia."
    "Možno z nich raz budú Gyradasovia!" zaradoval sa Kaoru.
    Tania vytiahla prút a na skúšku ním švihla. "Dáme sa do toho," vyhlásila. "Snáď cez zimu prút nezhrdzavel."
    Kaoru jej z pripravenej nádoby podal návnadu a Tania ju pripevnila na háčik. Vhodila plavák do vody a potom mohla už len čakať. Kaoru sa po chvíli začal nudiť a tak poskakoval všade okolo a potichu si niečo pospevoval.
    Taniin prútik sa zrazu prudko trhol. "Ehm, Kaoru, nerada ruším tvoje spevácke vystúpenie," zavolala chovateľka na Chinglinga, "ale niečo zabralo. Rýchlo, priprav sa."
    Tania začala navíjať vlákno na prút a Magikarp na konci sa približoval k nej, pevne sa držiac návnady. Aspoň dúfala, že je to Magikarp. Keď bolo vlákno takmer úplne navinuté na prút, Magikarp na háčiku vyskočil nad vodu a zamával plutvami.
    "Kaoru, rýchlo, Astonish!" zavolala Tania.
    Chingling neváhal a pokúsil sa vydesiť Magikarpa. Ten sa však nedal tak ľahko. Vyhol sa útoku, na chvíľu zmizol pod hladinou, a potom sa vynoril znovu. Zašpliechal plutvami, a uprel zrak na Kaoura, akoby čakal, že mu jeho pokus o útok ublíži.
    "Snažil sa útočiť?" spýtal sa Chingling filozoficky. "Veľmi mu to nešlo, že, Tania?"
    Kaoru chcel Magikarpovi ukázať, ako sa správne útočí, a tak znovu použil Astonish. Tentoraz bol presnejší a útokom rybieho Pokémona naozaj zasiahol. Magikarp sa vnoril pod hladinu a keď sa vynoril znovu, ukázala sa len jeho hlava so špirálami v očiach.
    "A ďalší kaprík je náš," usmiala sa Tania a hodila na Magikarpa Lure ball. Dúfala, že rybí Pokémon sa nejakým zázrakom nepreberie a nezačne znovu útočiť Splash-om. Kaoru by mohol dostať záchvat smiechu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magikarp se chytil.
      +5 zkušeností do prutu, 5 bodů do scóre (chytání)

      Vymazat
  4. Chovateľka sa vrátila do rybárskej usadlosti, s jediným cieľom. Magikarp, ktorého chytila, tu mal nájsť svoj nový domov. Zastavila prvého obyvateľa dediny, na ktorého natrafila. "Zdravím," usmiala sa, "našlo by sa tu miesto pre jedného Magikarpa?" Vytiahla z batoha Lure Ball s Pokémonom a podala ho jednému z rybárov. Keď Magikarpa odovzdala a rozlúčila sa, vydala sa na odchod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna z obyvatel si Magikarpa přivlastnila. Zkušenosti +5!

      Vymazat