neděle 21. července 2019

19. člen - Winston


WINSTON / TRENÉR / MODRÝ TÝM
ODZNAKY: N/A
YENY: 290
POCHÁZÍ Z: Pallet Town
MOMENTÁLNĚ SE NACHÁZÍ: Johto
"Největším vítězstvím je nepotřebovat žádné vítězství..."
POKÉMONI
TEAM 1: |||||

BATOH

ZÁKLADNÍ
 3x Pokéball
 Ultra ball
 Taška na berry (10/99)

BERRY
Mago Berry 6x Mago berry
Figy Berry 2x Figy berry
Iapapa Berry 2x Iapapa berry

VAŘENÍ
 Combee med

FOSÍLIE
 Dome fossil
 Helix fossil

DOJENÍ
Zelená rosa.png Normální sklenice (prázdná)
ÄŒervená rosa.png Normální sklenice (prázdná)

JÍDLO
---

BERRY
Oran Berry 10x Oran

ÚSPĚCHY & AKCE

2019-06

POKÉDEX

ZKUŠENOSTI

______________________________________________________ VAŘENÍ - 0%
______________________________________________________ PŘEŽITÍ - 0%
______________________________________________________ ZRUČNOST - 0%
______________________________________________________ HUDBA - 0%

6 komentářů:

  1. Asi nemohu jít dvacet Yenů do mínusu, že? Protože mě prostě to vaření o pitomých dvacet nevyjde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, není to možné... :D Můžeš zkusit vzít nějakou jednoduchou práci nebo něco najít a prodat v Club Legion.

      Vymazat
    2. Vida, prodat věci mě nenapadlo. Díky! :D

      Vymazat
    3. Není za co ;) Kdybys někdy byl v bankrotu, lokace, kde se dají získat peníze:
      Farma Vivillonů (forma prací), Kavárna Anteiku (forma prací), Úspěchy (splnění daných cílů), Fosilní středisko (prodat fosílie), Club Legion (prodat všelijaké předměty a pokémony).
      Také se peníze dají získat z porážení Route trainers na cestách a v regionovém chytání.

      Vymazat
  2. //Mám takové dvě věci, které moc nespěchají, ale přijde mi škoda je nepřipomenout.

    1.) Mám nějaký zvláštní nepořádek v těch berries tady, tak aby mi potom nebylo řečený, že jsem to nenahlásil a jedu s tím, že mám místo na 10 berríček navíc. :D
    2.) V regionový chytce na pláži v Alole jsem psal chytání a není ohodnocené - nespěchal bych, ale přijde mi škoda, aby to nebylo započítaný v měsíčním bodování. ;)

    Díky za případné opravení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za připomenutí. Případné neohodnocené věci hlaš tři dny poté, co nebudou ohodnoceny - pak je pravděpodobnost, že se to spíš ztratilo v administraci než že leží v restu.

      Momentálně mám nepořádek v administraci - řekni mi prosím, co máš místo těch 10x Oran berry mít?
      Ohledně regionového chytání, toho jsem si nevšimla - ohodnotím samozřejmě před zakončením scóre.

      Díky za pochopení.

      Vymazat