neděle 21. července 2019

Lynnon's Shiny Alolan Vulpix

https://www.virtuadopt.com/images/big_adoptbase/s3003-1.png
Shiny Alolan Vulpix - "Ehrilyn"
Pohlaví: Samec
Typ:
Level: 19
Růst: Středně pomalu
Získání: Tajemný kufřík (Club Legion)
Sehranost s trenérem: 56% / Zkušenosti v zápasech: 4%
Štěstí: 17% / Láska k trenérovi: 43%
Povaha:
Vulpix je poměrně zdrženlivý, plachý a stydlivý pokémon. Lehce se váže na svého trenéra a pak je na něm úplně závislý. Jeho minulý vlastník ho prodal, protože se Vulpix vylíhl z vajíčka jako samec a nikoliv samička, kterou trenér chtěl. Kvůli tomu si Vulpix myslí, že je jako samec jedna velká chyba. Povahově je velmi hravý a mazlivý tvor, ovšem ovlivněn svou minulostí. Předstírá samičku a také nemluví, jelikož má velmi mužný hlas. Bojí se totiž, že by ho jeho trenér zase prodal, kdyby zjistil, že je ve skutečnosti sameček. Chybí mu sebevědomí.
Má rád procházky lesem a miluje marcipánky.
Útoky:
- Powder Snow
 - Ice Shard
 - Ice Beam
Další vývin:


Aktivní  Plyšák Minun

2 komentáře:

  1. Poté, co jsem připravil obě malasády jsem zavedl pokémony ven a usadil se na lavičku. Poklepal jsem vedle sebe a Alolan Vulpix na něj vyskočil. "Máme dvě malasády. Rád bych ji předal vám, já sám jsem spíše na slané," zazubil jsem se.
    Lu'thriel se projevil jako správný gentleman. "To je v pořádku. Dám si klidně něco jiného. Dej si. Slečna má taky přednost," promluvil. Cítil jsem se špatně, že jsem mu neprozradil, že Vulpix je ve skutečnosti samec. Sám to však neřekl ani mě, tudíž mi to bylo blbé.
    "Dobrá. Někdy ti udělám další, tudíž se neboj, že o to přijdeš navždy," řekl jsem. Obrátil jsem se pak na Vulpixe a pak si kousl do své malasády.
    "Dej si. Je to vážně dobré. Myslím, že mám tu s kelpsy, tak na tebe zbývá ta velmi sladká s Oran, na tebe zbyla ta sladká. Přesně pro tebe, ne? Oblíbenec sladkých chutí," zasmál jsem se.

    OdpovědětVymazat
  2. Vulpix se dal pomalu do jídla a rozzářil se, když si poprvé kousnul. Jídlo mu z pohledu velmi chutnalo, neřekl však ani slovo.
    Vulpix - 10% štěstí, 10% lásky

    Získal jsi 1 bod.

    OdpovědětVymazat