úterý 27. srpna 2019

Mitsuri's Scyther

Výsledek obrázku pro scyther
Scyther - "Liam"
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 5
Růst: Středně pomalu
Získání: Odměna v akci (LPŠ)
Sehranost s trenérem: 0% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 0%
Povaha:
Scyther je bojovný pokémon tělem i duší. Je přesvědčen o tom, že se narodil z jediného důvodu - aby trénoval a aby zesílil. Také se snaží chovat se jako správný chlapík, pořádný samec a... no, jednou si najít partnerku, aby nezůstal navždy sám. Je mnohdy hrubý a dosti drastický, ovšem vše myslí dobře.
Nemá rád děti. Přímo je nesnáší.
Útoky:
 - Quick Attack
Další vývin:

10 komentářů:

  1. Vyhodila jsem do vzduchu i pokéball s novým pokéballem, který jsem dostala za účast v pokémonní škole. Věděla jsem, že jde o Scythera, ale více informací jsem nedostala - jde o pokémona, kterého jsem jednou koutkem oka zahlédla v okolí školy, jak zuřivě sekal do stromu.
    Z pokéballu se vynořil majestátní pokémon, který se zatvářil trochu bojovně. Fletchling mi zatím vyletěl na křídlo a díval se na našeho nového společníka. "Ahoj, Scythere, já jsem Mitsuri - slavnostně přísahám, že se o tebe od téhle chvíle postarám, jsem totiž chovatelka pokémonů a nadšená cestovatelka. Ráda prohlížím okolí, vyprávím příběhy a poznávám nové pokémony, se kterými pak ráda tvořím přátelskou partu, se kterou putuji. Přestože jsem chovatelka, ani tréninky mi nejsou cizí, sledovat pokémony, jak zesilují je neskutečně povznášející pocit. Teď potřebuju ale poznat trochu tebe - abychom mohli cesty strávit co nejlíp, musím vědět, co baví a zajímá tebe a určitě to zařadíme do programu! A taky... Se podle toho rozhodnu, jak ti pak budu říkat, pokud tedy nechceš, abych ti říkala tvým druhovým jménem," zazubila jsem se a odhodlaně kývla směrem k novému pokémonovi. Byla jsem zvědavá, s kým mám tu čest.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Scyther na tebe chvíli koukal neutrálním pohledem... a pak si povzdechl. "Slavnostně přísahám? To je... myslím tím, jako fakt?" ulevil si. "To už nikdo neříká," zasmál se. "Jsem Scyther. Postarám se o sebe sám, díky." Vyslechl si zbytek tvého představení a pak složil křídla.
      "Těší mě a tak dále. Takže... budeme trénovat? Víš, rád bych zesílil. Samičkám Scytherů se prý líbí bojovní partneři. Jinak to všechno okolo jsou jen kecy, které doufám budeme dělat jen příležitostně," znovu si povzdechl.

      Vymazat
  2. "Samozřejmě, že se to neříká," zazubila jsem se, "to byl jen vtip," mrkla jsem na něj a poslouchala, co povídá dál. Zdálo se, že jde o hodně samostatného pokémona - a zjevně také někoho, kdo chce hodně zesílit a položil si to jako stavební kámen svého života. "Takže trénink? Dobrá, ale nejdřív si vybereš jméno, pokud tedy nechceš, abych tě na tréninku oslovovala "Scythere"," povzdechla jsem si a zavrtěla hlavou. "Jo, a taky mi nejdřív musíš ukázat, co už umíš, abych věděla, jak dál tvůj trénink vést!" Snažila jsem se pokémona namotivovat. Pokud je opravdu tak bojovný, jak se zatím zdá, bude se chtít pochlubit se svými schopnostmi, kterými si naučené dovednosti i zopakuje. A jakožto chovatelka s ním chci vycházet, což, zdá se, půjde právě skrze tréninky a takovéto kontrolování jeho síly. "Můžu ti říkat třeba "Liam", což znamená "bojovník se silnou vůlí", myslím, že by se takové jméno, nebo něco podobného, skvěle hodilo," navrhla jsem mu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Vtip... jasně," přikývl Scyther po chvíli. "Tak fajn, ať to máme za sebou," povzdechl si a trpělivě vyčkal. Nevypadal nedočkavě, spíš připravený na to ukázat ti, co umí a co se po dobu strávenou u školy naučil. Byl totiž pokémon, který pomáhal s tréninky ostatním studentům. Sloužil buď jako oponent nebo jako terč.
      "Liam zní dobře," přikývl. "Nevím, jak jsem na tom s vůlí, ale bojovník určitě. Tak co, už můžeme trénovat?" zazubil se.

      Vymazat
  3. Zdá se, že Scyther přijal své jméno v podstatě z toho důvodu, jak moc spěchal na ten svůj trénink. Možná by se spíše hodil pro nějakého trenéra, ale i jakožto chovatelka jsem byla odhodlána s ním dost trénovat, aby byl spokojený a mohli jsme dělat i cokoliv jiného. Přeci jen sebesilnější pokémon nemůže trénovat pořád, vyčerpal by se. "Dobrá, takže Liame, ještě mám něco v plánu v Johtu, prozkoumat jednu jeskyni - měli by tam být možná i pokémoni na zápas. Pak dáme trénink!" zvolala jsem odhodlaně. Přeci jen jsem chtěla Liama ještě trochu poznat, než vyrazíme na první trénink, navíc jsem chtěla využít cestovní horečky, která mi byla umožněna díky škole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Scyther přikývl. "Jasně! Samičkám Scytherů se prý líbí, když je jejich partner silný. Máte to i vy, lidské ženy?" zeptal se podiveně.

      Vymazat
  4. "Hmm, u lidí..." začala jsem zamyšleně a zadívala jsem se na Liama, "řekla bych, že jak jaké lidské ženy - některým se určitě líbí silní partneři, ale u lidského druhu to funguje trochu jinak, ženy často oceňují i duševní sílu, sílu překonat v životě nějaké překážky, ke kterým ale nejsou třeba pěsti. A taky, některé ženy vůbec nepotřebují, aby byl jejich lidský partner silný, ale aby byl spíš oporou," pokrčila jsem rameny, když jsem se podělila o své zkušenosti a mrkla jsem na Scythera. Třeba to je u Scytherů podobně jako u lidí, často se mi zdálo, že si i "lidští muži" mysleli, že musí být fyzicky silní, aby zapůsobili na ženu svých snů. "I lidský druh často chodí do posilovny, aby nakonec zapůsobil na lidské ženy, ne vždycky to ale zabírá," dodala jsem s úsměvem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Aha," přikývl chápavě Scyther. "Taky svým mužským partnerům nejíte hlavy," zasmál se, až bylo jen nepatrně poznat, zda to myslel vtipem nebo vážně. "Taky bych řekl. Mít něco na sobě je jedna věc, druhá věc je co je tady," řekl a ťukl si na hlavu, pak na hrudník.

      Vymazat
  5. "Jíst partnerům hlavy..." pověděla jsem zaraženě a chvíli jsem se na něj koukala, jestli to myslí vážně či ne, ale nakonec jsem si z jeho výrazu stejně nebyla jistá. "Nó, musím říct, že občas by to nebylo od věci," zazubila jsem se, ale pak jsem zavrtěla hlavou, aby bylo jasné, že si dělám legraci, "áno, úplně souhlasím! Co je v hlavě je vždycky důležitější než co je na ní, anebo je důležitější co máš v srdci než do máš oblečené přes tělo," pokrčila jsem rameny, "alespoň takhle to platí u lidí - ideální je ale nějaká rovnováha, tak proč trochu nepotrénovat, ale zároveň neztrácet to, co je v hlavě a v srdci?" uculila jsem se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Scyther se ušklíbl a přikývl, že mu dáváš za pravdu. "Že? Taky jsem si říkal," řekl pokémon. Pak se zamyslel. "Jak chceš trénovat hlavu a srdce?" zeptal se.

      Vymazat