neděle 25. srpna 2019

Janet's Leafeon

Výsledek obrázku pro leAFEON
Leafeon
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 11
Růst: Středně pomalu
Získání: TCH: Léto
Sehranost s trenérem: 16% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 4% / Láska k trenérovi: 1%
Povaha:
Leafeon je pyšný na to, že je travním pokémonem. Rozhodl se svůj život zasvětit tomu chránit přírodu a vyšiluje i nad tím, když někdo šlápne mimo vyšlapanou cestičku na trávu. Myslí si, že jako travní pokémon je jeho povinností soucítit s každou rostlinkou, která je kolem něj. Povahově je celkem snadné s ním vycházet, pokud nebudete ubližovat přírodě. Obvykle totiž bývá klidný a komutativní.
Jeho nejoblíbenějším tématem je ekologie a ekosystém. Je vegan.
Útoky:
 - Razor Leaf
Další vývin:
Naučení vílího útoku = 

14 komentářů:

  1. Janet

    S Leafeonem v pokéballu se vydám směrem pryč z města. Myslím si totiž, že travní pokémon bude rád, když se s ním seznámím někde v přírodě. Proto se vydám za město a tam jdu po trávě dál, až usoudím, že jsem dost daleko. Město je ještě vidět, ale nemáme ho vedle sebe a je tady už ticho. Potom povolám ven svého prvního travního pokémona: "Leafeone, pojď ven."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se pokémon objevil v přírodě, pyšně se napřímil. "Dobrá volba, netravní člověku!" ušklíbl se pyšně. "Tady se mi líbí. Co by sis přála?" usmál se pokémon.

      Vymazat
  2. Janet

    Hned jeho první věta mě zarazí. Netravní člověku? "Em. Jmenuji se Janet. A ráda bych, aby jsi mě tak oslovoval." Řeknu a po krátké odmlce dodám: "A myslím si, že bychom se měli seznámit. Já jsem tedy Janet a jsem trenérka pokémonů." Stručně se mu představím a dodám: "Budeme nyní společně putovat."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. “Janet? Fajn,” přikývl Leafeon ochotně. “Já si to také myslím. Určitě jsi poctěna tím, že mluvíš s tak majestátním travním pokémonem jako se mnou,” zamrkal nevinně. “Jsem Leafeon, travní pokémon. Také mě těší.”

      Vymazat
  3. Janet

    Určitě jsem poctěna tím, že mluvím s tak majestátním pokémonem jako s ním? Není trochu namyšlený? Trochu víc... "Dobře, Leafeone. Ráda tě tedy poznávám." Řeknu a po chviličce se zeptám: "Co máš rád? Mohli bychom někam vyrazit. Seznámil by ses s ostatními pokémony a mohli bychom si vymyslet nějakou zábavu." Navrhnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leafeon přikývl. "Já vím, že jsi," zazubil se. "Rád se kochám přírodou. Příroda je to, co nás všechny stvořilo a já jsem rád, že jsem jejím přímým potomkem!" zvolal pokémon. Když jsi navrhla zábavu, horlivě přikývl. "To je dobrý nápad! Ostatní se zcela jistě taky pokochají mou unikátností!"

      Vymazat
  4. Janet

    Jeho namyšlenost se projeví hned v první větě, ale rozhodnu se, že toto nechám na později. Nad jeho další větou se zamyslím. Příroda je to, co nás stvořilo? "Myslíš?" Napůl se zeptám, napůl jen řeknu. Když však řekne, že se ostatní jistě rádi jím pokochají, rupnou mi nervy. "Tak hele, Leafeone." Řeknu daleko víc zostra, než jsem chtěla, ale jeho namyšlenost oproti ostatním mi nedala jinou možnost: "Ostatní pokémoni nejsou travního typu, to ale NEZNAMENÁ, že jsou horší. Nebudeš se k nim, zejména kvůli typ, chovat namyšleně nebo hnusně. Je to jasné?" Zeptám se ho tónem, z kterého možná pozná, že neočekávám, že mi bude odporovat, i když u Leafeona by to možná i možné bylo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ovšem!" zazubil se Leafeon mile. Když jsi na něj vyjela, zamračil se.
      "Já neřekl, že jsou horší," opáčil na svou sebeobranu. "Nechápu důvod tvého hněvu. Je přeci jasné, že vy všichni jste na stejné úrovni. Já jsem... lepší. Jsem přímo stvořen z přírody, travní pokémon," řekl laskavě. "Hnusně? Nikdy bych se k nikomu nechoval hnusně," ujistil tě. Vypadal ublíženě a zmateně - nechápal, o čem mluvíš.

      Vymazat
  5. Janet

    Pokrčím rameny. To je možné, že všechno vzniklo z přírody. "To je dobře." Řeknu, když oznámí, že neřekl, že jsou horší. "Mě to tak jenom přišlo myšlené." Řeknu a chci se mu omluvit, ale nedá mi důvod, protože pokračuje. "Všichni JSME, nejsi lepší. Nejsi horší, ale ani ne lepší než ostatní." Řeknu mu. Tohle se mi nezamlouvá. "A za to, že by ses choval hnusně se omlouvám, asi jsem řekla špatné slovo..." Omluvím se mu. "Ale nechovej se k nim povýšeně. Nejsi lepší než oni."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leafeon pokrčil rameny. Poznal, že nevidíš jeho pravou hodnotu a tak se s tebou nehodlal dohadovat. "Rozhodně řekla. Ale neboj, odpouštím ti, za všechno," usmál se pokémon laskavě.

      Vymazat
  6. Janet

    Ale na to, že není lepší mi neodpověděl. Pomyslím si trochu naštvaně a zároveň se trochu bojím, jak budou reagovat ostatní, pokud se k nim bude chovat povýšeně. Tuto poznámku ale spolknu, protože se s ním nechci dál dohadovat a přejdu dál: "A... kam bys chtěl jít? Co bys řekl na louku? Je celá zarostlá trávou a můžeme si tam odpočinout v trávě ve stínu stromů kolem louky."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Louka je skvělé místo," souhlasil. "Máš výborné nápady, člověku!" zasmál se. Pak se opravil. "... Janet. Dobrá, můžeme jít tam, schvaluji," přikývl.

      Vymazat
  7. Janet

    "Dík, jsem ráda, že se na něčem shodneme." Usměji se. To jeho schvalování přejdu mlčením a dělám, že jsem to přeslechla. "A teď se vrať." Vrátím leafeona zpět do jeho pokéballu.

    OdpovědětVymazat