neděle 25. srpna 2019

Hotaru's Lucario

Lucario (Pokémon) - Bulbapedia, the community-driven Pokémon ...
Lucario - "Musashi"
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 13
Růst: Středně pomalu
Získání: Odměna v akci (LPŠ)
Sehranost s trenérem: 40% / Zkušenosti v zápasech: 5%
Štěstí: 20% / Láska k trenérovi: 16%
Povaha:
Lucario je fyzicky nadaný pokémon, obzvláště v oboru gymnastiky. Povahově je přátelský a soustředěný tvor, jehož snem je stát se ninjou.
Je velký fanoušek filmových dramat. Snaží se proto vypadat jako epická hlavní postava, věci dělá co nejvíce cool a i při svých smutných chvílích mu v hlavě hraje emocionální hudba. Nedokáže rozeznat filmovou realitu od té jeho a také nedokáže pochopit, že některé věci, které se dějí ve filmu, nelze provést v reálném životě.
Je háklivý na urážky, ať už mířeny na jeho osobu či na jeho přátele a dokážou ho vyvézt z míry.

Ačkoliv po vývinu nabral na síle, je pro něj mnohem složitější se obratně hýbat a spoléhá se tak na své rychlé reflexi a duševní auru. Přes svého nejlepšího kamaráda se již dostal a soustředí se tak na to, aby si získal nové kamarády, se kterými by pak mohl nejen koukat na filmy, ale je i reálně zažít.
Útoky:
 - Foresight
 - Quick Attack
 - Aura Sphere / procvičit
Další vývin:


Aktivní Limonáda - 10% menší šance, že pokémon onemocní
Aktivní Accessory Heroic Headband Sprite.png Hrdinský šál - pocit úžasnosti +15%
Aktivní Prop Shuriken Sprite.png Shuriken

10 komentářů:

  1. Po škole, konkrétněji po pokémonní letní škole jsmesice ještě oficiálně neskončili, ale nastal večer a všichni jsme věděli, že se škola končí. A krom mnoho zkušeností a zážitkú jsem získala i nového kamaráda, Riolu. V ruce jsem držela jeho pokébal a vypustila jsem ho na pokoji hotelu. Tubby, Feny i Aurora zde byli taktéž. Pokébal se otevřel, vyšlo z něj světlo a to se zhmotnilo v malého Riolu. Aby si nepřipadal tak malý, poklekla jsem. "Ahojky." Usmála jsem se na něj laskavě a přívětivě. "Vítám tě mezi námi." Dívala jsem se na něj. "Jsem Hotaru, tvá nová koordinátorka." Představila jsem se s radostí. Moc jsem se na nového kamaráda těšila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Riolu byl trochu překvapený, když se před ním objevilo tak moc živých tvorů. Ušklíbl se a hrdě vystoupil vpřed. "Jsem Riolu! Těší mě!" řekl a napřáhl ruku, snad aby sis ji s ním potřásla.

      Vymazat
    2. Jeho vstřícnost se mě dotkla. Dotkla se mého srdce. Ale myslela jsem v tom dobrém slova smyslu. "I mě moc těší." Přijala jsem ruku a usmívala jsem se. "Tak a tohle jsou mí společníci. Tubby, Feny a Aurora." Všechny jsem je představila. Audino mile přikývl hlavou, Feny si s ním taky potřásl tlapkou a Aurora se stydlivě zadívala do země. "Jsem moc ráda, že jsi se k nám přidal a pevně doufám, že spolu budeme všichni vycházet."

      Vymazat
    3. Riolu se zazubil. "Taky mě těší!" zvolal a zvedl ruku i k tvým zbývajícím pokémonům. Trochu se zadrhl u Ponyty, u ní pak ruku stáhl zpět, jelikož netušil, jak by si s ním mohla potřást kopytem. "Taky v to doufám!" usmál se. "Můžeme se vydat na epická dobrodružství a stát se hrdiny světa," rozzářil se.

      Vymazat
    4. Dobře, zapisuji si, je to dobrodruh a moc přátelský, to se musí uznat. "Určitě dobrodružství zažijeme plno Riolu, o to se nemusíš bát. Nicméně, napřed bych tě ráda nějak poznala. Něco více o tobě. Co máš rád a co rád děláš, taky co nemáš rád... Povídej mi chvilku o sobě." Chtěla jsem jen něco stručného, abych ho mohla poté poznat více do hloubky už já sama. "A pak ti ráda budu povídat o sobě a o nás, pokud tě bude něco zajímat."

      Vymazat
    5. "Tak jo!" usmál se mile. Když ses ho zeptala, dřepl si a odkašlal si. "Víš... mám velmi tragickou a epickou historii. Bohužel však ještě nemáme level přátelství dost velký, abych ti ho odhalil, takže ti jen teď řeknu, že mám rád... filmy. Ano, nečekané, ale je to tak. Již od mala miluji filmy," pověděl pomalu a dramaticky, málem přitom jakoby uronil slzu. Pak se však zazubil. "A co máš ráda ty? Nebo vy?" usmál se.

      Vymazat
  2. Pomalu mi docházelo, co za pokémona to stojí přede mnou. Miluje filmy a zdá se mi, že je chce i žít. Hned se mi moc zamlouval. A myslím že s naším skrblíkem s talentem na herectví si bude rozumět. "Tak já mám moc ráda hudbu. Umím i hrát na kytaru." Usmála jsem se a ukázala na batoh, kde byli dvě kytary. "Já miluji peníze." Řekl Feny s hrdostí. "Aurora je zase fanynka tichých procházek osamotě v lese. A Tubby?" "U mě se dá říct, že jsem pokémon pro všechno." "To zní celkem přesně." Přikývla. Jsem. "Epickou a tragickou minulost? To zní zajímavě. Až usoudíš, že naše přátelství dosáhlo dostatečnou úroveň, vyslechnu si tvúj příběh." Usmívala jsem se. "Nicméně, chci tě obeznámit více se mnou a co vlastně dělám. Jsem koordinátorka. Od trenéra se liším tím, že útoky, které pokémony učím jsou... Ne moc silné, ale jde hlavně o krásu a eleganci, nebo jaký ten útok zanechá dojem. No a... Myslím, že to bude něco, co se ti bude líbit. Víš, ráda bych s pokémony nacvičila nějaké číslo, hezké představení. No a... Myslím, že bychom mohli začít přemýšlet, jaké představení uděláme jako prví." Usmála jsem se. "Mimo jiné budeme samo sebou i trénovat, chodit na výlety a všechno možné spolu zažijeme." Byla jsem naprosto nadšená jak krásně se formujeme jako tým. "A nejbližší rozhodnutí bude, kam z Aloly pocestujeme. Múžeme se vrátit domú, mûžeme cestovat do jiného regionu, múžeme tu i zústat. Co myslíte?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Riolu bedlivě naslouchal všem tvým slovům a popisům svých pokémonů. Trochu ho překvapilo, že nemluvili sami o sobě.
      "No... já ani nevím, kde to jsem," zasmál se pokémon.

      Vymazat
  3. "Momentálně na Alole, konkrétně ostrov Melemele. Vysvětlila jsem mu a usmála jsem se. "Já osobně bych ale raději cestovala někam jinam. Je tu na mě moc horko..." Přiznala jsem se. Bála jsem se úpalu. "Mnoho sluníčka není pro nikoho moc zdravé." Přitakal starostlivě Tubby. "I já chci cestovat. Chci porazit nějaké pokémony a naučit se nový útok a nebo rovnou dva a poznat nové místa." Feny byl nadšený. "A ty Auroro?" "Mě na tom moc nezáleží, je to jedno." Řekla a já věděla, že by ráda řekla, co má na srdci, ale až moc se styděla. "Tak... tak se pobalíme a pújdeme do přístavu." Řekla jsem a do batohu jsem balila jen pár vybalených věcí. Pak jsem si dala batoh na ramena a spolu s celou bandou jsme šli do přístavu. Šli jsme pěšky, aby i Riolu vidět trochu z ostrova. "Neboj se. Určitě se sem někdy vrátíme." Usmála jsem se na Riolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Oooo! Tam se točil Detektiv Laki!" rozzářil se Riolu.
      Pokémon pak přikývl a následoval tě. Sice se chtěl jít podívat na místo, kde se točil jeho oblíbený detektivní seriál, ale... to snad počká někdy do budoucna.

      Vymazat