pondělí 26. srpna 2019

Letní Pokémon škola - zakončení

Image result for professor pikachu

Tímto ohlašuji, že škola je u konce!
Děkuji všem za účast v této lekci, za vaši aktivitu a kreativitu. Doufám, že se vám lekce líbila. Během těchto prázdnin jste se mohli hravě a za odměnu naučit základy, které můžete využít ve své budoucí hře zde na LoP.
V prvních pár lekcích jste se naučili vnímat své okolí, které je pro hru nesmírně důležité. Hra je vsazená do nějaké atmosféry a stejně jako náš reálný svět, žádné místo není stejné a zcela identické. Dále jste si mohli více uvědomit, že každý pokémon je jedinečný, vyžaduje individuální péči a lásku. Pokémoni se vyvinuli do zcela jiné formy a nyní mají svou povahu, záliby a již nejsou pouze pixely na obrazovce, ale skutečné osobnosti.
Poznání pokémona není jednoduché, jelikož ne vždy si padnete do oka. Výměnou pokémonů jste si vyzkoušeli i to, jak vycházet s dalším pokémonem a tím si můžete poradit, i přestože váš pokémon nebude zrovna jednoduchý na hru.
Mohli jste pomocí lekcí získat přehled o tom, co můžete v tomto herním světě dělat a jak co provádět. Vyzkoušeli jste si přemlouvání Miltank a královny Vespiquen, což jsou dva hlavní zdroje získávání vzácných předmětů na vaření. Naučili jste se získávat bobule z posvátného kopce. V budoucnu tyto zkušenosti určitě využijete.
Pro trenéry a koordinátory mohly být lekce přínosné v jejich oboru. Koordinátoři si mohli vyzkoušet, jak složité je sestavit představení pro dojmové kolo koordinátorské soutěže a trenéři si vyzkoušeli zápasení. Ve hře samozřejmě písemné zápasení taktéž podporujeme, i přestože preferujeme jejich technický simulátor, PokémonShowdown.
V poslední, avšak neméně důležité, řadě jste si vyzkoušeli psát tématicky tréninky. Psaní tréninků není rozhodně jednoduchá záležitost, obzvláště když si usmyslíte naučení útoku. V tom případě je třeba psát téměř donuceně, postupovat dle wikipedických informací. Snad i jednou lekcí jste si lépe vstřebali pocit psát tréninky na předem usmyslené téma.

Pokud jste nestihli některé z těchto lekcí, nemějte obavy. Tato škola byla zcela nepovinná a dobrovolná. Vše, co jste se během průběhu Letní Pokémon školy mohli naučit, se můžete naučit sami i během samostudia.
Technicky, z mého hlediska, jste všichni prošli s vyznamenáním!

A co teď...?

V tomto týdnu se můžete pomalu odebrat zpátky do svých regionů či strávit poslední dny na školním pozemku. Je možné odcestovat i do jiného regionu, než odkud jste původně přijeli. Trajekt je placen zdarma pro toto odcestování z Aloly, aniž byste museli platit či vytvořit si kartu v Cestovní kanceláři. Cestovat je možné do konce týdne. Všichni, kteří během té doby neodcestují, se navrátí do původních regionů. Zůstávání v Alole je tedy také povinné nahlásit.
Co se týče bodů, je možné je vyměnit za odměny do 15.9. Pokud to této doby nevyužijete své body, nebudou již dále platné a ztratíte je. Nezapomeňte, že poslední, 7. lekce, ještě nebyla do data publikování tohoto článku ohodnocena.

Děkuji vám za účast v akci. Přeji vám krásný zbytek prázdnin a úspěšný začátek školního roku!
Pro případné dotazy využijte komentáře.

Za admin tým,
Enwy.

22 komentářů:

  1. Letní škola byla nádherný zážitek, ale těšil jsem se domů... Těšil jsem se domů jako malé děcko. Když nám však bylo oznámeno, že se můžeme nechat bezplatně dovést do jakéhokoliv regionu, neváhal jsem - rozhodl jsem se, že se podívám za hory svého rodného Kanta a vydám se do regionu Johta. Poslední rozloučení se školou, Alolou a hurá do...

    Regionu Johto!

    //Díky admince za snažení se v průběhu léta, muselo to být určitě vyčerpávající. Nádherná práce, opravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podařilo se ti úspěšně odcestovat.

      //Také děkuji za čas, který jsi do akce věnoval ;3

      Vymazat
  2. Lilica se rozhodla, že když nyní okusila cestování, chtěla se podívat i do dalších regionů, ve kterých ještě nebyla. Po dlouhém uvažování se rozhodla, že její další destinace je Johto.
    "Nashle Alolo, těš se na mě Johto." usmála se dívka a už se těšila na své další zážitky v novém regionu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alola ti sice slovně nepoděkovala, ale bude se těšit na tvůj návrat!
      Podařilo se ti úspěšně odcestovat.

      Vymazat
  3. Hned po skončení školy by Ino možná bývala i zůstala ve svém rodném regionu, ale po tom, co se doslechla, že je možnost odcestovat, neváhala a vybrala si region, do kterého se chtěla podívat již dlouho. Dobrodružství v Sinnoh na ni snad brzy již čekají. Celá natěšená se tedy vydala směrem k trajektu, směr Sinnoh.

    //Děkuji moc za pěknou akci na prázdniny, klobouk dolů za včasné adminování, muselo to být zdlouhavé a namáhavé! :>

    OdpovědětVymazat
  4. Po hlášení, které proběhne po ukončení poslední lekce nadšeně vyskočím do vzduchu. "Cestování, skvělé!" bez váhání se rozhodnu pro region, který je mému domácímu regionu nejblíže, aby se mi pak dobře vracelo domů. Vydala jsem se proto k trajektu, který měl namířeno do Johta.

    //Taky moc díky, bylo to super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podařilo se ti odcestovat. Johto tě vítá!

      //Já děkuji za aktivitu ;)

      Vymazat
  5. Popravdě, Alolu jsem si zamiloval. Měla všechno, co jsem si od ostrova, na kterém si vezmu dovolenou, mohl přát. Škola brzy měla skončit, ovšem já se rozhodl, že čas v tomto regionu potrvá.
    Chtěl jsem poznat vše, co můj vlastní region neměl, kulturu, ochutnat zdejší jídlo.
    A také se naučit plavat.
    Proto jsem se rozhodl v Alole zůstat.

    //Dík za akci, Enwy =D Klobouk dolů za kuráž a trpělivost to všechno číst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alola má otevřené náruče každému. Vítej!

      //Já děkuji :D

      Vymazat
  6. Původně jsem se po skončení školy chtěla vydat dále po Alole, ale když nám bylo oznámeno, že můžeme kam chceme, rozhodla jsem se, že v Alole nezůstanu, ale pojedu do jiného regionu. Už jsem v Alole dost dlouho a chci poznat i jiné regiony. "Takže do Unovy." Rozhodnu se a pro sebe si to také řeknu, byť nahlas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janet, omlouvám se.

      Vymazat
    2. Podařilo se ti odcestovat! Unova je zcela jiný kraj, užij si to!

      Vymazat
  7. Jelikož tyhle prázdniny a zároveň i letná škola skončila, bylo na čase promyslet si, co dál. Mohli jsme zústat v Alole, mohli jsme se vrátit do Kanta... Mohli jsme jít kamkoliv jsme jen chtěli. A já bych ráda viděla i jiné regiony. Pak si musím pořídit něco na cestování. Asi nějakou pernamentku na trajekt. Teď jsme to ale měli hrazené školou. No a... Kam? Fenymu moc nezáleželo kam pojedeme, Riolu chtěl na epické dobrodružství, Tubby byl rád, že se má o koho starat a Aurora? Ta byla jen nervózní z cesty. Tolik vody by nedělalo dobře ani mě pokud by mé vlasy byli z ohně. Než pújdme na trajekt, odvolám jí raději do pokébalu. Nepotřebuji jí stresovat. "Tak kam?" Zeptal se mě Feny zvědavě. On se narozdíl od Aurory na trajekt těšil. A Riolu taky. "Hmm... Tak..." Zamyslela jsem se. "Tubby, začni si odříkávat v hlavě abecedu a když řeknu stop, řekneš číslo, které jsi si řekl." Chvilku jsem ho nechala ho v hlavě říkat si písmeno za písmenem. "Stop." "S." "No tak.. Tak pojedeme do Sinnoh." Usmála jsem se. "Bude to dobrodružství." "Dobrodružství? To já rád." Usmál se Riolu. Přišli jsme do přístavu a našli jsme si správný trajekt. Napřed jsem vyplnila papíry na odchod z Aloly a napsala Sinnoh jako cílovou destinaci. Pak jsem papíry dala Olivii, která se s námi loučila. "Děkujeme za všechno." Usmála jsem se a zamávala jí. Aurora šla vděčně do pokébalu a já, Feny, Tubby a Riolu jsme šli na trajekt. Riolu si vše prohlížel a byl nadšený. I Feny byl. Já s Tubbym jsme si sedli na lavičku a dívali jsme se na ty dva. Feny byl jako starší bratr Riolu a vsadím se, že spolu budou vymýšlet nějaké lumpárny. A nakonec, i já se na naše dobrodružství moc těšila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše Enwy nejlepší je,
      adminovat všechno zvládne.
      Celé léto s námi zde
      byla pořád na škole.
      A my jsme jí za to vděční
      že je s námi v slunci, v dešti.
      Enwy i Drob v dúchodu,
      jsou nejlepší z dúvodu,
      že tu s námi pořád jsou
      a trenéři je milujou ^^

      Vymazat
    2. Podařilo se ti úspěšně odcestovat.

      Vymazat
  8. Nastal konec letní školy, a tak Leila mohla už jenom vzpomínat na krásné, zajímavé a hlavně naučné zážitky, které si díky ní ponese dál na své cestě. Lehce ji to mrzelo, nejvíce proto, že se nezúčastnila všech lekcí, ale i tak si to užila. Velice ji překvapilo, když nakonec dostali od školy na výběr, kam se vrátí. Nabídka to byla rozhodně zajímavá a Leila ji nehodlala promarnit. Nebyla si jistá, pro jaký region by se měla rozhodnout. Nakonec zvolila Sinnoh.
    Sbalila si věci, které si s sebou vzala do Aloly a rychle spěchala na trajekt, který si měl dopravit do další neznáme země. Nemohla se dočkat až spatří Sinnoh v celé jeho kráse.
    //Také moc děkuji za pěknou a povedenou akci :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sinnoh tě vítá! Podařilo se ti odcestovat.

      //Já děkuji :D

      Vymazat
  9. Keď som sa dozvedela, že môžem z Aloly odcestovať inde, išla som do regiónu Sinnoh.
    //Neviem či sa to do konca týždňa myslí ako v hre, alebo reálneho času, ak to už nejde, tak nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sinnoh na tebe čeká, nový region v plné kráse! Odcestovala jsi.

      //Chápeš to dobře, nevadí.

      Vymazat
  10. "Konečne koniec!" vydýchla si Liltih, keď som odišla zo stánku, kde predávali lístky. Pobavene som na ňu pozrela. "Tak veľmi chceš opustiť Alolu?" zamrkala som. Lils pokrčila plecami. "Chcem vidieť Kanto. A ostatné regióny. Takže švihaj, nestihneme lietadlo a potom budeme musieť celý výlet odložiť! Kanto na nás čaka-a-a-á!" zanôtila ešte.

    Cestujem do Kanta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byť trochu po finálním datu, škola ti cestování přesto umožnila. Podařilo se ti odcestovat.

      Vymazat