sobota 3. srpna 2019

Adam's Bulbasaur

Výsledek obrázku pro bulbasaur
Bulbasaur
Pohlaví: Samička
Typ: 
Level: 6
Růst: Středně pomalu
Získání: Starter
Sehranost s trenérem: 18% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 0%
Povaha:
Bulbasaur je veselý pokémon, který hledí jen na to optimistické a hezké z životě. Kvůli tomu však přehlíží věci, které jsou špatné - například odmítá věřit tomu, že se kriminální činy skutečně dějí a že jsou i na světě tvorové, kteří se nemají dobře. Není hloupá, pouze přemýšlí jinak, než ostatní svého druhu.
Má ráda sendviče a bobule.
Útoky:
 - Tackle
Další vývin:

6 komentářů:

  1. Po tom ako som sa vydal zo svojho rodného Pallet Town k profesorovi Oakovi pre svojho prvého Pokémona, za ktorého som si vybral Bulbasaura som si povedal, že by bolo fajn sa trochu zoznámiť s novým partnerom na mojej Pokémon ceste. Vytiahnem Pokémon, dotykom ho zväčším, vyhodím do vzduchu... „Poď von Bulbasaur!“ Z Pokéballu vyskočí ešte mláďa Bulbasaura. Pozeráme na seba, ona trochu nervózne a tak sa jej predstavím ako prvý. „Ahoj, ja som Adam. Som rád, že ťa mám a hádam budeme dobrý partneri na našej spoločnej ceste.“ Bulbasaur mi podá svoj výhonok na znak podania "ruky". „Chcem z teba spraviť naozaj silného Venusaura, ktorý dokáže poraziť každého. Snáď sa nám podarí získať kopec úspechov. Čo ty na to? Chceš ísť do toho so mnou?“ Spýtam sa jej a následne pokračujem. „Teraz by som chcel ísť na vrch Mt. Ember. Počul som, že sa tam dajú získať zaujímavé veci. Potom ich možno predať a za zarobené Yeny kúpiť nejaké potrebné veci v obchodoch. Potom by sme sa mohli vrhnúť na náš prvý tréning.“

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bulbasaur vyšla ven a usmála se. "Ahoj!" zvolala. "Jsem Bulbasaur. Jasně! Moc rád ti pomůžu! K čemu bych ale byla silná?" zeptala se zvědavě a postoupila blíž. "Půjdu s tebou! Jen... mám krátké nohy, ale není přeci kam spěchat, že?" pověděla.

      Vymazat
    2. „Chcem aby si bola silná kvôli zápasom. Budú sa ti páčiť, verím tomu.“ Povedal som a usmial som sa na Bulbasaura. „S tým nie je predsa žiadny problém. Môžeš mi kľudne vyskočiť zatiaľ na rameno a pomaly vyrazíme.“

      Vymazat
    3. "Proč bychom zápasili?" zeptala se Bulbasaur podezíravě. Pak si vyskočila... teda, vylezla, na tvé rameno a tam se pohodlně uvelebila.

      Vymazat
    4. „Aby si sa ty zlepšovala a vyvíjala. Aby sme získali kopec nových Pokémonov na našej ceste a mnoho odznakov za vyhrané zápasy. Neboj, už čoskoro si to všetko vyskúšaš.“ Poviem pokojne Bulbasaur.

      Vymazat
    5. "Oh! Tak to jo!" zazubila se Bulbasaur.

      Vymazat