pondělí 26. srpna 2019

Mitsuri's Fletching

Výsledek obrázku pro fletching pokémon
Fletchling - "Aiden"
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 7
Růst: Středně pomalu
Získání: Moss Rock
Sehranost s trenérem: 0% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 0%
Povaha:
Fletching je zábavný pokémon, který ze všeho nejradši vypráví nebo poslouchá příběhy. Za to, že někomu prozradí nějaký příběh, se dožaduje jisté odměny, například ve formě jídla. Sám však tento koníček považuje za srandu a nebere ho nijak profesně. Rád se cítí speciální a proto je rád, když se ho někdo snaží získat, zatímco on naoko uniká.
Je velmi vzdělaný pokémon, ale chybí mu špetka vážnosti. Je o mnohem menší než ostatní jeho druhu.
Útoky:
 - Tackle
Další vývin:

10 komentářů:

  1. Vyhodím do vzduchu pokéball, do kterého jsem chytila pokémona na poslední akci školy. Věděla jsem, že jde o maličkého ptáčka, ale ani jsem se neobtěžovala vytáhnout pokédex, protože jsem spoléhala, že se mi představí sám - už jsem zjistila, že byl nadšeným posluchačem mých příběhů a trpělivě je poslouchal, což je možná důvod, proč se nakonec rozhodl jít s námi. Také má asi rád bobule, o čemž jsem se přesvědčila, když nám chtěl hned při prvním setkání jednu vzít. Sama ale vím, že pokémona nejvíce poznáte, když s ním hodně komunikujete - i to mě škola naučila, a proto jsem svého pokémona vyvolala a usmála jsem se. Nebylo třeba představovat sebe ani Aokiho a Sol, protože už se znali, ale potřebovala jsem vědět, jestli mi o sobě ještě něco řekne. "Ahoj! Dlouho jsme se neviděli, viď? Škola je sice u konce, ale prožijeme spolu spoustu dalších dobrodružství - nejdřív bych tě ale ráda pojmenovala a na to potřebuju vědět pár věcí, podle kterých bych ti jméno mohla vymyslet. Máš rád příběhy, viď? Trénuješ třeba rád? Nebo je nějaké konkrétní jídlo, které sis zamiloval?" vyhrkla jsem na malého ptáčka spoustu otázek a dřepla jsem si k němu, aby očkama nemusel koukat tak do výšky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ahoj!" zvolal Fletching a zatřepotal křídly. "Dlouho," usmál se. "Vlastně čas v pokéballu plyne trochu jinak. Ale jo, obecně to bylo dlouho," přikývl.
      "Ano!" rozzářil se pokémon při zmínce o příbězích. "Rád je vyprávím. Samozřejmě za nějakou cenu," ušklíbl se. "Zdá se, že mám rád bobule!" přiznal se. Dřepnutí hodně pomohlo, jelikož vůči tobě byl Fletching velmi maličký.

      Vymazat
  2. "Mmm, co se týká těch příběhů..." upírala jsem na něj své oči, "tohle se vztahuje i na tvou trenérku? Myslím to s tou cenou?" zazubila jsem se, "ale což, vlastně ti můžu platit svými příběhy, které stvoříme společně - z cestování a zážitků, které si sami vytvoříme. Anebo bobule a jídlo, samozřejmě, za odměnu," kývla jsem, "ale teď k tomu jménu, napadlo mě jedno, které by na tebe sedělo perfektně významově a i krásně zní - Kotori? Co bys na to řekl?" pokrčila jsem rameny. Jméno znamenalo "malý pták", což bylo první, co mě napadlo při pohledu na Fletchlinga. Opravdu byl malý a roztomilý. Natáhla jsem k němu ukazováček a poklepala jsem ho po hlavičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fletching se ušklíbl. "Když jsi moje trenérka, dám ti slevu," zasmál se. "Jednu bobuli místo dvou. Platí?" Když jsi však nabídla zpáteční příběhy, rozzářil se.
      "Máš dobrého obchodního ducha! I to je dobrá cena," přikývl. "Kotori zní jako pro holku," řekl zamyšleně.

      Vymazat
  3. "Sleva? Hmm, to zní dobře! Můžeme se později vydat i spolu na berry kopec, kde si můžeš vybrat berry, co se ti líbí a já si je schovám a pak ti je budu dávat za příběhy... Platí!" svolila jsem a natáhla k němu packu, jako bychom si měli potřást. Všimla jsem si ale, že se mu líbil i nápad s výměnou příběhů, na to jsem se musela jen pousmát, takže jsem měla dvě možnosti uplácení, to se mi už líbilo.
    "Noo, možná trošku... Tak co třeba Levi, případně Aiden?" odvětila jsem také trochu zamyšleně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Jsi nejlepší máma na světě," zářil Fletching a hyperaktivně poskakoval kolem. Natáhl křídlo a pouze se dotkl tvých pacek, jelikož nohama neměl moc šancí.
      "Hmm... Aiden zní lépe," zamyslel se Fletching.

      Vymazat
  4. "M-máma?" skoro mi to nahrnulo růž do tváří, nakonec jsem se ale zazubila na hyperaktivně se chovajícího Fletchlinga - trošku mi připomněl jednu ze Sandshrew, se kterou jsme si hráli, když se Fletchling zrovna objevil.
    "Plácla" jsem si s Fletchlingem na důkaz dohody a kývla jsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fletching se usmíval jako sluníčko a zíral na tebe. "Umm... mám s tím vyprávěním začít? Nebo počkáme na něco?" zeptal se.

      Vymazat
    2. "Počkáme, až se vrátíme do Kanta, tam bude času dost, teď je čas na cestování! Přeci i z toho se pak dají tvořit dobré příběhy!" vysvětlila jsem a zazubila se na Aidena.

      Vymazat
    3. "Platí!" zvolal Fletching a sám ti vyletěl na hlavu. Chvíli tam ťapkal a pak se usadil. "Půjdu, kamkoliv půjdeš ty. Nevšímej si mě," zasmál se zeshora.

      Vymazat