sobota 31. srpna 2019

Janet's Rockruff

Výsledek obrázku pro rockruff
Rockruff
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 6
Růst: Středně pomalu
Získání: Odměna v akci (LPŠ)
Sehranost s trenérem: 12% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 7% / Láska k trenérovi: 1%
Povaha:
Rockruff pochází ze smečky Lycanroců, jejíž zájmy stavěl nad své vlastní a byl jí věrný. Má vlastnosti ideálního vůdce, který by nikoho nezradil a nikdy by nikomu nelhal. Nechybí mu odvaha ani správné vychování, přestože je někdy drzý pokémon, povětšinou poslechne to, co se mu řekne.
Poté, co jeho smečku zradil Lycanroc noční formy, byl donucen utéct a díky tomu přežil. Dává si za vinu padnutí své smečky, jelikož v jeho myšlenkách, kdyby byl silnější, měli by větší šanci.
Kvůli tomuto traumatickému zážitku z dětství vidí v každém Lycanrocovi noční formy svého bývalého nepřítele. Jeho cílem v budoucnu je vyhledat zrádce a porazit ho, aby pomstil svou smečku.
Momentálně je však povahově velmi labilní. Má nízké sebevědomí ohledně svých sil a také mu všechno připomíná jeho minulost - což vyvolává panické záchvaty hrůzy.
Útoky:
 - Tackle
Další vývin:
Level 25 at Daytime in Sun/Ultra Sun Level 25 at Night in Moon/Ultra Moon Level 25 between 5pm & 6pm on Own Tempo Rockruff
LycanrocLycanrocLycanroc

14 komentářů:

  1. Janet

    Pokémon, kterého jsem získala z Letní pokémonové školy mi byl zatím skoro neznámý. Věděla jsem jen to, že je to sameček Rocruffa. Nic víc. "Tak, Rocruffe, pojď ven." Povolám ho ven a počkám, než se přede mnou objeví. "Ahoj. Já jsem Janet. Tvoje nová trenérka." Představím se mu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rockruff pyšně vypnul hruď. "Jsem Rockruff, ze smečky Rockruffů. Moc rád tě poznávám," odpověděl tvor.

      Vymazat
  2. Janet

    Ze smečky Rocruffů? Takže smečkový pokémon. Jak bude asi reagovat na ostatní? Pomyslím si. Doufám, že lépe, než se bojím, že bude reagovat Leafeon, který vidí jako nejlepší travní typ a vše ostatní horší. "Takže jsi společenský, když jsi ze smečky? Nebo jsi spíše smečkový samotář?" Zeptám se ho. "Mohli bychom jít s ostatními na louku, abyste se poznali. Co ty na to?" Zeptám se ho. "Ale pokud nechceš a jsi spíše samotář, nemusíš, je to na tobě." Usměji se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Společenský? To bych neřekl," odpověděl Rockruff. "Ale znám pravidla smečky." Chvíli začenichal ve vzduchu a pak se zaměřil na tvá slova. "Ve smečce by nikdo neměl být sám," dodal.
      Když jsi mu nabídla, že ho seznámíš s ostatními, lehce odstoupil. "Spíš ne, rád bych nejdřív poznal tebe, než se vrhnu na seznamování s ostatními," navrhl.

      Vymazat
  3. Janet

    Nad jeho slovy se zamyslím. "To je asi pravda." Připustím. "Proč by byl samotář ve smečce?" Zeptám se jen tak do vzduchu. Nějak na to ani nečekám odpověď. "A byli jste ve smečce přátelé? Nebo to byli spíše ostatní členové smečky? Nebo výše a níže postavení Rocruffové?" Zeptám se ho na jeho smečku. "A lycanrocové." Dodám, protože jen málokterá smečky by neměla i druhý vývoj. "Se mnou? No..." Začnu přemýšlet, co o sobě mám říct: "No... Jmenuji se Janet. Jsem trenérka pokémonů a jsem z Aloly. Teď jsme ale v Unově a zde jsem poprvé."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rockruff zavrtěl ocasem a usadil se, spíš jako kdyby čekal, že k tomu dojdeš sama. "Přátelé? Nebyli to přátelé. Byla to rodina," odpověděl pokémon. Když jsi zmínila Lycanrocky, trochu zbystřel.
      "Aha. Rozumím," přikývl pokémon, ale dále nic nenamítal.

      Vymazat
  4. "Tak to jsi měl velkou rodinu." Řeknu. Trochu mu to závidím, ale na druhou stranu ho i lituji. V tak velké rodině jako je smečka si nikdo nemůže se všemi padnout do oka a přátelit se. Nebo ano? "Ještě něco by tě zajímalo?" Zeptám se ho mile? "Nějaké otázky?" Jsem totiž ochotná mu je zodpovědět, pokud to bude v mých silách. "Co by jsi řekl na to, že bychom se došli podívat na louku, seznámil by ses tam s ostatními." Zeptám se ho ještě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rockruff přikývl. "Měl," pověděl, trochu smutným tónem, avšak nevypadal, že by ti chtěl něco odhalit. "Vlastně... byla by tu jedna věc. Necháš mi volný výběr při vývinu?" zeptal se pokémon opatrně.

      Vymazat
  5. Když řekne, že by měl otázku, jsem zvědavá, co to bude, když se ptá tak opatrně. A proto mě také překvapuje, že jde o vývin. "Samozřejmě." Řeknu trochu překvapeně. "Jde přeci o tvůj život. Ať budeš vypadat jakkoli, mě je to jedno." Řeknu. Dovedu si ho představit ve všech třech formách. "Jsou věci, které rozhoduje trenér, ale také jsou věci, které se týkají toho, aby byl pokémon opravdu šťastný. Vývin by si dle mého názoru měl pokémon vybírat sám." Potom se chvíli zamyslím. "A v koho by ses chtěl vyvinout, jestli tedy máš nějakou představu. A neboj, není to definitivní, máš ještě hodně času do vývinu." Zeptám se jen tak ze zvědavosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokémon přikývl. "Dobře. Nejde o to vypadat... noční Lycanrocové jsou podlí," zavrčel tiše. Nevypadal však, že by se chtěl dále rozpovídat o tom proč, zůstal u toho, co prozradil. "Rád bych se vyvinul v denního Lycanroca, jako byli mí rodiče," poprosil.

      Vymazat
  6. "Podlí? Zeptám se překvapeně. Noční Lycanrockové jsou podlí? Proč? Přemýšlím. "Chceš mi o tom něco říct?" Zeptám se ho a když si všimnu jeho výrazu, dodám: "Pokud nechceš, nemusíš. Nemusí být příjemné vytahovat staré vzpomínky. Zvláště, pokud jsou nepříjemné." Proč by byli noční Lycanrocové podlí? Má s nimi nějakou špatnou zkušenost? Přemýšlím. A nebo mu to někdo říkal? Vyprávěl o nich? To je také možnost. "Samozřejmě. Pokud chceš být denním Lycanrocem, nikdo ti v tom nebude bránit."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Podlí," potvrdil znovu. "Momentálně nemám dost síly ti to říct, ale... věř mi. Zažil jsem to na vlastní kůži," odpověděl pokémon. Doufal, že ho prozatím pochopíš, jelikož přestože v tobě neviděl žádnou hrozbu, necítil se, že by chtěl mluvit o své minulosti.

      Vymazat
  7. "Dobře, budu ti věřit a dávat si na ně pozor." Usměji se. "Děkuji za varování." Poděkuji mu. "A pokud mi něco říci nechce, nemusíš." Řeknu. Špatné zkušenosti bolí a když zažil na vlastní kůži, že jsou podlí... No, tu špatnou zkušenost mít tedy bude. Potom mu nastavím pokéball. "Vrať se."

    OdpovědětVymazat