úterý 17. září 2019

Suzuya Juuzou's Pidgey

Výsledek obrázku pro pidgey
Pidgey - "Teiry"
Pohlaví: Samička
Typ: 
Level: 8
Růst: Středně pomalu
Získání: Route 1
Sehranost s trenérem: 16% / Zkušenosti v zápasech: 1%
Štěstí: 6% / Láska k trenérovi: 4%
Povaha:
Pidgey je rozená zpěvačka, která se snaží jednoho dne se proslavit. Každý den pilně trénuje, aby mohla krásně zpívat a byla vždy připravena, kdyby nějakého dne náhodou potkala hledače talentů. Povahově je trochu posedlá svým snem, ale za to lehce manipulovatelná, jelikož je schopna udělat všechno pro svou budoucí kariéru zpěvačky.
Má ráda bobule, prý omlazují hlas.
Útoky:
 - Quick Attack
 - Sand-Attack
 - Tackle
Další vývin:

10 komentářů:

  1. Už je to nějakou dobu, co si Suzuya chytil Pidgey, tak se rozhodl, že by bylo dobré, kdyby se trochu poznali. Aktuálně se nacházejí v lese, v ruce drží Pokéball s Pidgey. Následně vezme Pokéball s Pidgey a hodí ho před sebe. Poté počká, až se tam Pidgey objeví. „Ahoj Pidgey, já jsem Suzuya a odteď budu tvůj trenér a kamarád,“ řekne Suzuya mile a dívá se na Pidgey.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ahoj!" usmála se Pidgey. "Jsem talent a osobnost této generace - Pidgey!" prohlásila o sobě. "Poslyš, máš rád hudbu? Vyznáš se v ní?" zeptal se pokémon nadšeně.

      Vymazat
  2. Poté co na něj Pidgey promluví, tak se trochu pousměje a sleduje jí. „Těší mě,“ řekne Suzuya. „Takže zpěvačka, jo... Hmm, co třeba ti vymyslet nějaké jméno, aby jsi byla ještě známější.“ navrhne jí. „Hudbu, jo mám jí rád. Vyznám se v ní no trochu,“ odpoví Suzuya Pidgey a dívá se na ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Jméno! To je parádní nápad!" zvolala Pidgey souhlasně. "Jsem ráda, že jsem u někoho, kdo chápe vášni not!" zvolala a nedočkavě na tebe hleděla, jako kdyby z tebe mohla své nové umělecké jméno vyzírat.

      Vymazat
  3. „Tak to jsem rád, že se ti to jméno líbí,“ řekne Suzuya a pak se na chvíli zamyslí. „Hmm, co takhle Kami, Teiry, Lana nebo třeba Mayu,“ navrhne Suzuya Pidgey a čeká, co si vybere. „Hudba se super, občas je fajn si sednout a poslouchat muziku,“ řekne jí Juuzou a pousměje se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Hmm," zamyslela se Pidgey. "Líbí se mi Teiry. Zní to dobře. Mí fanoušci by na to mohli vymyslet velmi roztomilé básničky!" zvolala.

      Vymazat
  4. Suzuya si vyslechne Pidgey a pak se pousměje. „Tak dobře, budeš teda Teiry,“ řekne jí. „A co jiného tě ještě baví kromě zpívání nebo co by jsi ráda dělala,“ zeptá se pak Suzuya Teiry a čeká, co mu odpoví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pidgey si tě vyslechla, pak se zamyslela a pokrčila křídly. "Jiné koníčky nemám," odpověděla ti.

      Vymazat
  5. Suzuya si vyslechne Teiry a pak se trochu pousměje. „Tak dobře, tak někde vyrazíme,“ řekne Suzuya a poté odvolá Teiry do jejího Pokéballu a vydá se na cestu.

    OdpovědětVymazat