neděle 1. září 2019

Suzuya Juuzou's Marshtomp

Image result for marshtomp bulbapedia
Marshtomp - "Mito"
Pohlaví: Samička
Typ: 
Level: 17
Růst: Středně pomalu
Získání: Starter
Sehranost s trenérem: 44% / Zkušenosti v zápasech: 6%
Štěstí: 12% / Láska k trenérovi: 10%
Povaha:
Marshtomp je velmi mazlivý pokémon, který si nejradši získává trenérovu pozornost tím, že je roztomilá. Je poněkud křehká povaha, která se při sebehrubější větě nebo malinko zvýšenému hlasu sesype nebo se rozbrečí. Je ale dobrá kamarádka a společnice, pokud se naučíte na ni být velmi něžní.
Po vývinu se stala trochu větší, avšak je stále menší než ostatní pokémoni. Se svým trenérem se má dobře a přestože občas stále vyvede nějakou scénu, už se trochu klidní.
Útoky:
 - Tackle
 - Water Gun
GroundIC Big.png - Mud-slap
Další vývin:

14 komentářů:

  1. Suzuya zrovna vyšel z profesorovy laboratoře a díval se na Pokéball, který měl v ruce. 'Hmm, možná mi to trochu trvalo než jsem se rozhodl být trenérem Pokémonů, ale dříve na to nebyl čas a ani situace mi to nedovolila, ale nyní, je to jiné,' řekne si v duchu. Následně hodí Pokéball před sebe a čeká, co se bude dít. Když po chvíli před ním objeví modrý tvor, tak se trochu pousměje. „Ahoj Mudkipe, já jsem Suzuya a odteď budu tvým trenérem a snad i kamarádem, tak doufám, že spolu budeme dobře vycházet,“ pozdraví ho mile a čeká, jak bude reagovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mudkip na tebe chvíli zírala, pak zvedla packu. "Jsem holka!" zazubila se. "Taky mě těší," usmál a se. "Vypadáš trochu strašidelně..."

      Vymazat
  2. Poslouchá Mudkipa a pak se trochu pousměje. „Dobře, tak holka,“ řekne jen Suzuya milým hlasem, protože netušil co od něj čekat. „Strašidelně? Mě se nemusíš bát,“ poví jí milým hlasem. 'Hmm, to vypadám opravdu strašidelně,' pomyslí si Suzuya trochu smutně. Následně k ní natáhne ruku, ze které si předtím sundal rukavici a pokusí se jí pohladit po hlavě, pokud se nechá. „Víš, během té chvíle jsem přemýšlel, co kdybychom si trochu popovídali a vymysleli ti nějaké jméno, nelíbilo by se ti to,“ zeptá se jí trochu zvědavě, protože nevěděl, jak na to bude reagovat a jestli jí to bude vůbec zajímat. Přece jen chtěl o ní zjistit ještě něco více, ale pokud mu nebude úplně důvěřovat, tak si není jistý jestli mu ještě něco řekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mudkip se nechala pohladit. Vyslechla si tě a pak přikývla. "Jasně! To jsou dobré myšlenky! Máš nějaký nápad?" usmála se.

      Vymazat
  3. Suzuya se pousměje, když se Mudkip nechá pohladit. „Řekl bych, že nějaký nápad bych měl. Povím ti pár jmen a možná se ti nějaké zalíbí, dobře,“ řekne Suzuya a následně se na chvíli zamyslí. „Tak co třeba Mito, Lana, Kami a nebo Teiry,“ zeptá se jí a čeká, jestli se jí něco bude líbit, ale kdyby ne, tak je ještě připravený popřemýšlet o nějakém jiném jméně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Dobře!" usmála se. Když jsi jí jména navrhl, zamyslela se. "Hmm... Mito zní roztomile!" zvolala.

      Vymazat
  4. Suzuya jen mlčky sleduje Mudkipa, která se na chvíli zamyslela nad jménem. Když nakonec zvolala, že se jí líbí Mito, tak se jen pousměje. „Tak dobře, budeš Mito,“ řekne jí a opět jí pohladí po hlavě. Následně se na chvíli zamyslí. „Tak jo, Mito, co třeba ráda děláš? Já třeba rád čtu knihy, ale na to teď nebude moc čas, protože budu trávit čas s tebou. Mám rád dobré jídlo a pití a taky pokémony, jsou to dobří kamarádi... a teď ty... co třeba trénink,“ zeptá se trochu zvědavě Suzuya, ale pořád milým a klidným hlasem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ráda jsem roztomilá," odpověděl pokémon. "Tréninky moc nemusím, mám radši výlety," zasmála se. Pak se na chvíli stáhla. "Jsem... maličká. Nevadí ti to?" zeptala se.

      Vymazat
  5. Poslouchá Mito a pak se trochu pousměje. „Aha a jde ti to,“ řekne Suzuya a dále poslouchá Mito. „Aha.. Hmm, tak co kdybychom trénink nebrali čistě jako trénink, ale třeba spíše jako hru, to by tě možná mohlo bavit. Na nějaký výlet se můžeme určitě vydat v tom nevidím problém,“ poví jí Suzuya. „Hmm.. Proč by mi to mělo vadit? Co je malé, to je roztomilé,“ řekne Suzuya a pak se na chvíli zamyslí. „Copak by jsi mi ještě o sobě řekla.. Co ti třeba chutná nebo co nemáš ráda, Mito,“ položí ji další otázku a čeká, jak mu odpoví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mudkip přikývla. "To zní dobře!" usmála se. "No... nic specifického, myslím," pokrčila rameny.

      Vymazat
  6. Suzuya poslouchá slova Mito. „Tak co třeba někde vyrazit někam na výlet,“ řekne Mito. „Nebo si chceš ještě o něčem popovídat,“ dodá pak ještě Suzuya, protože ho napadlo, že by Mito chtěla třeba ještě něco vědět o něm.

    OdpovědětVymazat
  7. „Tak dobře, vyrazíme,“ řekne Suzuya a usměje se na Mito. „Jo, ještě jedna otázka Mito. Budeš chtít cestovat ve svém Pokéballu nebo budeš chtít cestovat se mnou nebo podle toho, jak budeš sama chtít,“ zeptá se Suzuya. Poté co Mito odpoví, tak jí buďto nechá venku nebo jí odvolá do jejího Pokéballu a pak vyrazí pryč od profesorovy laboratoře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mudkip se zazubila. "Venku z pokéballu!" zvolal pokémon a začal se drát na tvé tělo.

      Vymazat