neděle 29. prosince 2019

Slaanesh's Deino

Image result for deino
Deino - "Zutsu"
Pohlaví: Samička
Typ: DragonDark
Level: 5
Růst: Pomalu
Získání: Dáreček k Ježíškovi 2019
Sehranost s trenérem: 3% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 0%
Povaha:
Deino je konstantně naštvaný a agresivní, její oblíbenou aktivitou je do všech narážet, ať už je to tím, že nevidí, či to dělá spíše naschvál. Přijde jí všechno nefér a ze všeho nejvíce nesnáší prohry, jelikož neumí prohrávat a pokaždé, když se tak stane, viní buď svůj tým, své okolí či nepříznivé faktory.
Hluboko, velmi, velmi hluboko, je celkem roztomilá.
Útoky:
 - Tackle
Další vývin:

30 komentářů:

  1. Jsou různé způsoby jak se můžete s někým seznámit. Některé setkání jsou příjemné a některé vás praští do břicha. A u Deino to platilo doslova. A teď, když už mně přestalo bolet břicho, tak jsem se odhodlal si s ní pořádně promluvit.
    "ahoj, jak se máš?" zeptám se, když se objeví. Byl jsem nejistý, jak bych s ním měl mluvit, jelikož se jednalo o můj první dračí typ, o který jsem dostal možnost pečovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deino si tě nejprve očichala, pak do tebe zcela (ne)omylem narazila hlavou. "Promiň," řekla, což bylo spíše zasyčením. "Neviděla jsem tě."

      Vymazat
    2. "nic se nestalo." řeknu mile, přece jenom nemělo cenu nějak kazit si první dojem. Kleknu si k ní a položím ji ruku na hlavu. "Nebude ti vadit, když budu mít ruku na tvé hlavě? Myslím, že by to pomohlo omezit počet nehod, kdy do mně nechtěně vrazíš."
      "Chtěl jsem se tě zeptat co bys chtěla dělat, když už se mnou cestuješ. Chtěla bys jít na nějaký výlet se mnou a s pokémony, které mám, abys je poznala? Nebo třeba zkusit si něco procvičit na cvičišti?"

      Vymazat
    3. "Teoreticky to bude vadit, protože mi saháš na hlavu," odpověděla Deino. Pak se však ušklíbla. "Stále lepší, než kdybys ji měl na mém pasu, nebo tak něco." Nelíbila se jí představa, že si do tebe už nemůže "omylem" vrazit, ale samozřejmě nic neřekla.
      "No... nevím. Jsem celkem silná," řekla bez váhání. "Spíš bych se radši s někým seznámila než dělala něco na cvičišti."

      Vymazat
    4. "klidně bych tě mohl nést zkusit nést i v náručí, kdyby ti to vadilo víc." nabídnu jí provakativně. "Mohl bych tě seznámit pro začátek třeba se Snapem, nebo Autarim. Oba jsou to duchové." řeknu, abych ji na to nějak dopředu připravil. "Chtěla bys nějaké jméno nebo přezdívku? Většině svým pokémonům nějaké dávám, pokud o to projeví zájem."

      Vymazat
    5. Deino vyplázla jazyk. Samozřejmě ho chtěla vypláznout na tebe, ale jaksi tě neviděla, tudíž ho jen vyplázla. "To zní jako dobrý nápad! Jméno i seznámení, samozřejmě!" odpověděla pobaveně.

      Vymazat
    6. "Dobře, tak tedy jméno a potom seznámení." přisvědčím a sednu si před ni a jak jsem přemýšlel nad tím jaké jméno bych jí mohl dát, tak stáhnu ruku z její hlavy. "Co třeba Zutsu? Líbilo by se ti takové jméno?" zeptám se, pohledem upřený do jejích skrytých očí.

      Vymazat
    7. "Zutsu?" podivil se pokémon trochu překvapeně. Vycítila, že sis přisedl a tak jen odfrkla a zavětřila ve vzduchu. "Znamená to něco? Něco pro draka?" zeptala se. V hlase projevovala značný zájem, avšak jaksi chtěla vědět, zda její jméno, má nějakou hlubší myšlenku.

      Vymazat
    8. "Něco to určitě znamená, ale zda to znamená něco pro draka, tak to bys mi měla říct spíše ty." řeknu a na chvíli se odmlčím, abych ji záměrně trochu poškádlil, byla to jedna z těch věcí, které se taky hodilo vědět o svém pokémonu, jak snadno se dají vyprovokovat. "Jedná se o pojmenování jedné runy, které byli nalezeny ve starých chrámech. Její význam není znám, ale je několik teorií, jedna mluví o tom, že má odkazovat na draky, podle druhé zase na všechny létající a třetí taková známá je, že se jedná o popis nestálosti."

      Vymazat
    9. Deino se zazubila. "No... mně se to líbí! I kdyby to nemělo být jméno pro draka," zasmála se. Vypadala celkem přátelsky, ačkoliv neustále nosem šmátrala kolem. Když jsi řekl významy jejího jména, kousla tě - ať už naschvál nebo omylem. Třeba jsi jí připadal chutný.
      "Hmm... zajímavé, nic na mě nesedí," zasmála se. Začmuchala kolem. "Mám hlad, hmm... nemáš něco k jídlu?" zeptala se.

      Vymazat
    10. "To jsem rád, že se ti to líbí." bolestně syknu, když mně kousne. "tak záleží jak se na to podíváš. Drak jsi, jestli se nepletu, ne?" usměji se pak pokračuji. "A mám takový pocit, že jeden z tvých vývinů umí létat. A co se týče nestálosti, není pokoméní vývin určitá forma nestálosti?" sáhnu do batohu a vytáhnu sendvič. "Tady máš, kdyby ti to nestačilo, tak stačí říct, ještě něco bych měl."

      Vymazat
    11. "Záleží, jak se na to podíváš," zopakovala po tobě, když jsi řekl, že pravděpodobně drak. "Normální draci umí lítat a chrlit oheň. Asi nejsem normální drak," zasmála se. Sotvaže jsi zmínil, že její vývin umí lítat, zarazila se. "Nezmiňuješ to jenom protože mě chceš nahajpovat kvůli vývinu, že ne?" téměř vyštěkla.
      Pak však ucítila sendvič a hned se zklidnila. Zavětřila ve vzduchu. "Strč mi to blíž, nevidím na to," zasmála se.

      Vymazat
    12. Lehce sebou škubnu, když uslyším jak ostře řekne své podezření. "Jistě, tady máš." řeknu rád, že se trochu uklidnila a vzhledem k tomu, že mně už jednou kousla do ruky, tak jsem si jej přechytil, abych jej držel za úplný okraj. Pak si vytáhnu pokédex a začnu v něm hledat požadovanou informaci. Jakmile se mi ji podaří najít, tak obrazovku ukážu Deino. A tentokrát jsem byl skutečně rád, že nevidí a tak nejspíš neměla tušení o tom, o co jsem se pokoušel. Opět stáhnu ruku a místo toho dodám. "Hydreigon druhý vývin Deino. Pamatoval jsem si to dobře, trochu jsi mně znejistila, ale zatím mi paměť slouží dobře." To, že by nejspíš v této podobě měla i vidět jsem si nechal radši pro sebe, měl jsem takový pocit, že by to na ni mohlo být příliš mnoho informací."

      Vymazat
    13. Deino přičichla, potom se mlsně olízla a kousla si do sendviče. Vypadala velmi uvolněně a pobaveně, najednou zcela někdo jiný.
      Začichala i když jsi vytáhl pokédex. "Není Hydreigon poslední vývin?" promluvila. "Máma mi říkala, že se předtím budu muset o svou hlavu ještě podělit," povzdechla si.

      Vymazat
    14. Když kousala jiné věci, tak vypadala jako příjemný pokémon. ´Možná bych jí měl sehnat jednu z těch gumových hraček.´Pomyslím si pobaveně. "Ehm...ano to máš pravdu Hydreigon je skutečně posledný vývin." přitakám a na okamžik se odmlčím. "Nechci urazit tvou mamku, ale řekl bych, že se špatně vyjádřila...nejde ani tak o to, že by ses musela dělit o svou hlavu, jako spíš...že budeš mít jednu hlavu navíc."

      Vymazat
    15. "Pff," odfrkla si Deino, div jí přitom nespadl sendvič. "Radši bych se podělila spíš o tu svou hlavu než aby mi přirostla další. Už s jednou jsou starosti," skoro zavrčela, než se znovu s radostí znovu nepustila do svého jídla.
      Deino - 3% sehranosti (sendvič)

      Vymazat
    16. "To máš pravdu, ale na druhou stranu, pokud bys měla dvě hlavy, tak by se tvé starosti rozdělili mezi dva, ne?" zeptám se s úsměvem. "Stačilo ti, nebo bys chtěla ještě jeden?" položím otázku poté co dojí sendvič. "Pokud ti to nebude vadit, mohl bych se zeptat na tvou mamku? Ona byla Hydreigon?"

      Vymazat
    17. "Nebo bychom se pohádali," povzdechla si, ale tentokrát trochu smířlivěji. Když jsi jí nepřímo nabídla další, olízla se a pak zavrtěla hlavou, až to vypadalo, že si chce jen upravit ofinu.
      "Moje máma? Nevím," odpověděla trochu smutně. "Nikdy jsem ji neviděla, doslova. V podstatě jsem ji znala jako hlas," zasmála se, najednou vesele. "Není to nefér? Nevidět ani vlastní mámu..."

      Vymazat
    18. "možná, ale myslím si, že to bude podobné jako mít sourozence. Ne vždy si budete rozumět, ale jen kdyby se mezi vámi stalo něco opravdu ošklivého, tak byste tomu druhému přáli něco zlého." Slabě přikývnu. ´Očividně ji nemohla vidět, když v tomto vývinu nemůže vidět.´Pokárám se v duchu za očividnou hloupost. "No...to máš asi pravdu, v tomto to museli být krušné časy." přisvědčím, popravdě jsem si to nedokázal moc dobře představit. "A pamatuješ si ji jako jeden hlas a nebo tam byli nějaké změny v intonaci? Protože to by mohlo znamenat, že tvá mamka byla vyvinutá. A že se naučila se svou druhou hlavou vycházet."

      Vymazat
    19. "Mít sourozence," zopakovala. Pak pokrčila rameny jak nejlépe dokázala. "Nevím, nemám sourozence. Teda... myslím. Vejce spolu většinou nemluví," pověděla. Uvažovala, zda je vlastně možné, že jsou vejce ze svého vrhu stejná, a tím pádem že by existovala někde Deino, která přemýšlí nad tím, že je svět tak strašně nefér.
      "Vlastně... nemyslím, že se matky mého druhu starají o své děti," zamyslela se. "A pokud ano, nepamatuji si to." Chvíli přemýšlela, pak se posadila skoro jako koňský pokémon. "Vlastně je pravda, že někdo mě krmit do jisté doby musel. Jako ty se svým sendvičem. Takže... asi viděla? Když byla schopná najít jídlo. A taky si pamatuji pocit, že vítr kolem víří, když se blížila," odpověděla ti, jak nejlépe uměla, tentokrát téměř klidně.

      Vymazat
    20. "Hádám, že kdyby jste se vylíhli někde poblíž sebe, tak byste na sebe brzo narazily." Až poté co to vyslovím mi dojde, že v jejich případě by to bylo doslovně to co by se stalo. "No je dost pravděpodobné, že to víření větru byla způsobené tím jak přistávala." poznamenám souhlasně k její myšlence. "Každopádně pokud je to tak, tak to znamená, že se tvá matka byla schopná vyvinout a v tom případě si myslím, že to dokážeš i ty, ne?"

      Vymazat
    21. "Anebo jsme se vylíhli sice poblíž, ale trenéři si nás rozdělili," pověděla Deino, tentokrát s trochu nenávistným tónem. Cílila na to, že lidi si pokémoni chytají jak chtějí - a třeba je pak rozdělili od jejich rodin.
      "Tím pádem to byla ona. Hydreigoni lítají, myslím," potvrdila. Když ses jí zeptala, zda by se dokázala vyvinout, přikývla. "Jasně! I kdyby toho nebyla schopná, nejsem jako moje matka," řekla.

      Vymazat
    22. Nenávist z jejích slov jsem slyšel. A upřímně byla to oprávněná výtka. Mnoho trenérů chytá pomocí zápasů a v takovém případě jen minimum z těchto pokémonů jde dobrovolně s trenéry. "To je taky možnost, někteří takové věci dělají." přisvědčím přikývnutím, snažím se mít neutralní hlas, jelikož já jsem se osobně k této skupince nepřičleňoval.
      "Pokud bys přijala mou pomoc, tak bych s tebou mohl zkusit trénovat a pomoc ti se vyvinout."

      Vymazat
    23. "Huh?" opáčila. "Ironické. Nepotřebuji tvou pomoc," odsekla tónem trochu hrubějším, než by chtěla. "Beztak mě máš pro nějaké své osobní potřeby. Třeba chceš být šampion nebo tak něco. Proč jsi vůbec na cestách?" zeptala se tě, jednak aby se ujistila, že s ní nemáš nějaké podezřelé plány, jednak aby to věděla. Koneckonců, je nyní tvůj pokémon, chtě nechtě.

      Vymazat
    24. "Proč jsem na cestách?" zopakuji a její odmítnutí mé pomoci, tak přejdu. "No...předně, abych se vzdělával, abych pochopil jak funguje svět, jaké jsou vztahy mezi pokémony a lidmi." Odmlčím se a zadívám se na hlavu pokémona, jelikož oči jsem vidět nemohl. "Osobně se snažím bojům spíše vyhýbat. Takže nějakého mocného šampiona ani nepotřebuji. Spíš mně zajímá co pokémony, se kterými cestuji činní šťastné a co jim naopak škodí.

      Vymazat
    25. "Nenaučíš se to i z těch vašich chytrých věciček?" pověděla, trochu odhalujíc, že o pokédexech již měla nějaký pátek to ponětí. Když však uslyšela, že se bojům snažíš vyhýbat, chápavě přikývla. "To je dobře. Pokémoni jsou jako vy lidé, ne žádné nástroje pro vaše trénování a bitvy," pověděla. Docela si s tebou sedla... většinu času.

      Vymazat
    26. Slabě zavrtím hlavou. "Dá se z nich naučit spoustu věcí." přisvědčím a schválně neřeknu jméno, jelikož jsem doufal, že by mi to mohlo pomoc donutit ji odhalit o sobě trochu víc. "Ale pak jsou tu věci, které se nejde naučit podle nějakého návodu nebo příručky a člověk...a i pokémon si je musí sám zažít, aby je byl schopen pochopit." dodám svůj upřímný názor.
      S tvrzením Zutsu jsem z hlouby srdce souhlasil a tak i když to neviděla, tak jsou souhlasně pokýval hlavou. Možná za to mohlo to, že jsem obklopen takovým množstvím duchů, přičemž někteří z nich i byli ve svém minulém životě lidé. "V tom máš pravdu. Stejně jako lidé máte rodiny, přání, cíle a sny." řeknu a odmlčím se. "Myslím si, že obě dvě strany se můžou navzájem od sebe hodně naučit, když bude okolní podmínky správně nastaveny."

      Vymazat
    27. "Hmmm..." zamyslela se Deino. "Třeba... jak vy lidi říkáte, vidět věci vlastníma očima, co?" obořila se do tebe, trochu uražená ze svých vlastních slov. Slepota se již však v konverzacích probírala a nehodlala se k ní ještě jednou vracet.
      "Souhlasím," její hlas změnil tón do souhlasného, "lidi jsou sobečtí tvorové. Pokémoni toho znají víc, než jen bezcenné měny. Na druhou stranu, právě kvůli své sobeckosti dotáhnou věci dále než pokémoni zvládnou."

      Vymazat
    28. "Noo, nebo mít to z první ruky." řeknu alternativu, jelikož očividně mluvení o očí jí více než dráždilo. A upřímně docela z pochopitelného důvodu.
      Při její první větě se ve mně ozve hlas, který chce vznést námitku, ale zvládnu se opanovat a počkám než domluví. "Lidé si dokážou lépe předávat své zkušenosti. Jak jsi sama už naznačila spoustu věcí se můžeme naučit z různých věcí, které se za tímto účelem vytváří. Zatímco pokémoni pokud je mi známo mnoho takových věcí nemají."

      Vymazat
    29. "Věcí?" zamračila se. Poté si povzdechla. "Dobrá, dobrá. Budeme něco dělat, nebo si jenom povídat. Nemyslím, že se z povídání vyvinu," pověděla, až to skoro znělo jako postěžování. Na tváři se jí pak objevilo cosi jako úsměv, dokazující přesně opak.

      Vymazat