neděle 29. prosince 2019

Janet's Eevee

Eevee
Eevee
Pohlaví: Samička
Typ: 
Level: 5
Růst: Středně pomalu
Získání: Dáreček k Ježíškovi 2019
Sehranost s trenérem: 10% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 10%
Povaha:
Eevee vždy od malička fascinovala noc. Přišlo jí zábavné, že během tohoto času všichni pokémoni odpočívali, tudíž měla prostor jen pro sebe a své hrátky. Je stále velmi dětinská a stále hledá, k čemu byla narozena a proč ji Arceus stvořil. Kupodivu je přemýšlivý a kreativní pokémon, od kterého jeden nemůže vědět, co očekávat.
Má ráda jablka.
Útoky:
 - Tackle
Další vývin:
Naučení vílího útoku = 

10 komentářů:

  1. Janet

    Povolám ven mého normálního hnědého pokémona. "Ahoj Eevee" Řeknu, když se přede mnou objeví. "Já jsem Janet, tvoje trenérka." Představím se. "Byla bych ráda, kdybychom byly kamarádky." Na okamžik se odmlčím, ale opravdu jen na okamžik. "No, je něco co by jsi mi chtěla o sobě říct?" Zeptám se jí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ahojky!" zvolala. "Můžeme být kamarádky, pokud budeš chtít," zazubila se. Před svým představením se řádně usadila a zamávala ocáskem. "Mám ráda tmu! Teda... noc. Na nebi jsou vidět hvězdy a měsíc a je tehdy příjemně," začala. "A taky mám ráda jablka!"

      Vymazat
    2. "To bych chtěla." Souhlasím s její nabídkou kamarádství, i když je zvláštní, že mi to nabízí, aniž by mě znala. Na druhou stranu, budeme spolu putovat... "Tak to jsme na tom stejně." Usměji se. "Také mám ráda noc. A oblohu plnou hvězd. A v létě není takové vedro..." Zdá se, že s eevee si budeme rozumět. Jablka? Možná nějaká mám. Už už je chci začít hledat v batohu, když mě napadne: "Eevee, co by jsi řekla na to, že bychom šli někam pozovat hvězdy?" Navrhnu jí. Jablka se dají sníst i přitom.

      Vymazat
    3. Eevee nebyla nepřátelská a také nebyla nedůvěřivá - zatím ses jí zdála jako někdo, kdo by jí neublížil. Na tvá slova přikývla. "Je to fascinující!" zvolala, šťastná, že s ní někdo sdílí zájmy.
      Oči se jí zaleskly, když jsi vytáhla jablko. "Děkuji!" zvolala. "To je dobrý nápad," odpověděla s pusou plnou ovoce.

      Vymazat
    4. "Nemáš za co." Řeknu a zeptám se, jestli by chtěla ještě jedno. "Tak jo. Někdy půjdeme. A chtěla by jsi se seznámit s ostatními z mého týmu?" Zeptám s jí ještě. Vypadá přátelsky. Na druhou stranu, kolik z nich bude sdílet její názor? Neodradí ji to? Neublíží ji to?

      Vymazat
    5. Úsměv, který ti věnovala, patřil mezi jeden z nejroztomilejších v říši pokémonů. "Ráda bych," pověděla ti zvesela. Hádala, že odteď budete společně cestovat velmi dlouhou dobu a čím více přátel, tím více zábavy.

      Vymazat
    6. "Dobře." Řeknu a povolám ven své pokémony. "Tak tohle je eevee. Nová členka našeho týmu." Představím svou Eevee ostatním. "Eevee, tohle jsou Skitty, Vivill, Tepig, Fletchling a Pichu." Představím je postupně.

      Vymazat
    7. Eevee se cítila trochu stydlivě, ale zdvořile se představila. "Moc mě těší! Jsem Eevee! Co máte rádi?" zeptala se milým tónem.

      Vymazat
  2. "Zpívání" Zavolá Skitty a už už se chystá zpívat, když ji zarazím: "Skitty ne." Eevee se na mne překvapeně podívá a já řeknu: "Zpívá hezky, ale je to uspávací útok." Eevee chápavě přikývne. Tepig se tváří stydlivě ale něco jí přeci řekne: "No... jahody." "Bobule." Vyhrkne Pichu. "Cestování s ostatními." Řekne Vivill po chvíli rozmýšlení. Fletchling se místo odpovědi pokusí chytit svá ocasní pera. "E... Tak to by asi stačilo. Víc se seznámíme později." Řeknu a vrátím je do pokéballů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Uspávací útok," zamumlala Eevee. "To by bylo zlé! Pak bych neviděla hvězdy," zvolala Eevee. Nevypadala však, že by se Skitty bála. Naopak vypadala uchváceně samotným útokem a schopností, nebýt toho, že by pak usnula.
      "Já mám taky ráda bobule," zazubila se. Rychle přikývla, když jsi řekla, že seznámení bude na později.

      Vymazat