pátek 22. listopadu 2019

Nedsterino's Piplup

Piplup
Piplup - "Sheldar"
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 7
Růst: Středně pomalu
Získání: Starter
Sehranost s trenérem: 3% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 0%
Povaha:
Piplup je králem všech deskových her a není žádná, kterou by neznal či která by mu vyloženě nešla. Už jen z toho důvodu na svět pohlíží jako na jednu velkou výzvu, kterou musí zdolat. Jeho přemýšlení je velmi taktické a strategické, ovšem bohužel postrádá schopnost porozumět lidským citům, protože herní figurky žádné nemají. Povahově je inteligentně se vyjadřující tvor, velmi citlivý vevnitř, však velmi chladný navenek.
Útoky:
 - Bubble
FlyingIC Big.png - Peck / procvičit
Další vývin:

16 komentářů:

  1. S blaženým úsměvem na tváři vyjde z profesorovi laboratoře. Myslel jsem, že se nikdy nedočkáme. Pomyslí si a z kapsy vytáhne pokéball, ve kterém je jeho první pokémon. "Tak se mi ukaž kamaráde, je čas se představit." Široce se usměje a vyhodí pokéball nad sebe. Z pokéballu vystřelí splňující světlo a před Nedsterinem se zjeví pokémon. "Ahoj," pozdraví a mávne rukou. "jmenuji se Nedsterino, ale kamarádi mi říkají Ned. Ode dneška jsem tvůj trenér a doufám, že i kamarád." Sedne si na bobek a podá Piplupovi ruku. "Co kdybychom se nejdříve lépe poznali než se vydáme na společné dobrodružství?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piplup se na tebe podíval a usmíval se, dokud jsi na promluvil. Natáhl k tobě křídlo a potřásl s tvou rukou. "Ahoj! Jsem... Piplup, prozatím. Jsem připraven! Čeká nás spoustu štěstí a plánovaných náhod!" zvolal natěšeně. Působil velmi přátelsky.

      Vymazat
  2. Spokojeně se usměje. "Moc rád tě poznávám. A když říkáš, že jsi Piplup jen zatím, tak myslím, že máme stejný nápad. Musíme ti vymyslet jméno." Zazubí se a vstane. Podrbe se na hlavě. Ale jaké jméno by se hodilo? Vždyť o něm nic nevím, tak aby na něj sedělo. "Mno, myslím že bys mi o sobě měl něco povědět, abych ti mohl vymyslet jméno, které k tobě bude výborně sedět."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Jméno?" zamyslel se Piplup. "Ty mně?" Nechápal, avšak poté přikývl. "Chápu, že pojmenované věci mají lepší štěstí, jelikož získávají nějakou osobnost. Budu ti říkat Ned. Ty mi můžeš říkat..." znovu se zamyslel. Pak pokrčil křídly. "Mám rád deskové hry. Jsem v nich poměrně dobrý." Ani se bohužel nezeptal na ty tvé. Netušil, že bys nějaké mohl mít.

      Vymazat
  3. Úsměv se mu lehce ztratil z tváře. Ty jo, mluví jako hodně inteligentní tvor. Ale má rád hry, to je super. Pomyslí si a znovu mu naroste úsměv. "Deskové hry jsou super. Já mám taky rád hry, ale spíš na počítači nebo mobilu. Ale taky si rád zahraju nějakou tu deskovku." Zazubí se a sleduje Piplupa. Myslím, že vím jaké jméno, ale pro jistotu se ještě zeptám. Pomyslí si. "A jaké máš oblíbené deskové hry?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když uslyšel, že máš rád hry, rozzářil se. Fakt, že to jsou mobilní či počítačové hry, ho trochu zklame. "Máš trochu popletené staty," zamumlal pokémon, ale poté se hned vrátil ke konverzaci. "Znáš dračák?" usmál se pokémon.

      Vymazat
  4. Doplatil Piplupovi úsměv. "Myslíš dračí doupě? No jasně, že znám. Je to super rpg, to jsme s kamarádama hráli dlouho do noci. Vždycky to byla hrozná sranda. To mě baví." Zazubí se a kouká na Piplupa jak zareaguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozzářil se, když si uvědomil, že to znáš. “Jasně! Celkově mi celý svět připomíná jeden celý dračák,” zamyslel se zadumaně. “Je to moje oblíbená hra. Jsi v ní dobrý? Třeba potřebuješ víc zkušeností, abys byl silnější,” zazubil se, jak to jen se zobákem šlo. Prohlédl si tě od hlavy k patě, jako kdybys byl jeho hráčská postavička. “Tak co? Už pro mě máš nick?” rozvzpomněl si.

      Vymazat
  5. Haha, mluví jako bych byl postava z nějaké hry. To bude sranda. Pomyslí si. Nahodí šširoký úsměv a poví. "Nuže příteli co říkáš na jméno Sheldar. Zní dosti vznešeně pro takového dobrodruha jako jsi ty?" Zakření se a pozoruje Piplupa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Dobrodruha?" zasmál se Piplup. "Jsem spíš hráč. Platí," souhlasil.

      Vymazat
  6. "I když jsi hráč, přeci každá z postav za které hraješ má něco z tebe." Usměje se a pozoruje Sheldara. "Takže můj dobrodružný hráči, do čeho se pustíme jako první. Měli bysme začít naše dobrodružství, zatím jen stojíme před laboratoří." Zasmál se zvonivím smíchem. "Navrhuji, že si dáme seznamovací trénink abysme se trošku sehráli a nebo bysme mohli zajít do města a nakoupit nějaké věci nebo sehnat nějakou brigádu a vydělat si něco málo." Usmál se na Sheldara a čeká na jeho reakci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piplup přikývl. "Kromě priestů. Nikdo nehraje priesty," zazubil se a pak si odkašlal. Rozhlédl se kolem - až teď si tu skutečnost uvědomil.
      "Souhlasím! Nafarmíme trochu zkušeností, pak získáme vhodné vybavení. To je dobrá strategie. Jdeme!" zvolal. Vydal se jedním směrem a pak se zastavil. "Nemám žádnou mini-mapu. Musíš jít první, neznám cestu," dodal s notnou dávkou ztrapnění ve výrazu.

      Vymazat
  7. "To máš pravdu. Nikdo nechce být přinést." Zazubí se. "Dobře, tak tedy vyrážíme na trénink. Ještě jedna maličkost. Chceš cestovat v pokéballu nebo venku?" Rozešel se směrem k tréninkovému poli a přitom stále sledoval Sheldara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Venku!" vyhrkl pokémon hned. "V inventáři cestují jen noob itemy a společníci," zasmál se. "Takže jdeme!" a začal ťapkat po svých nohách, které měl sice krátké, za to byl plný radosti a nadšení.

      Vymazat
  8. Procházkovým tempem jde Nedsterino a vedle něj spokojeně ťapká Piplup Sheldar. Nedsterino se usměje a vřele se podívá na Sheldara. "Tak jak se ti líbil první trénink? Mě přišel super, jsme docela sehraní. Na to, že se známe chvilku." Nepřerušují chůzi a dál směle míří k městu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sheldar se zamyslel, pak se ušklíbl. "Bylo to... zajímavé! Jak bych čekal od úplně prvního tréninku. Mám pocit, že jsem se ale moc nenaexpil," zasmál se. "Bylo ale strategické mě naučit nový útok!"

      Vymazat