sobota 30. listopadu 2019

Janet's Fletching

Výsledek obrázku pro fletching pokémon
Fletchling
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 7
Růst: Středně pomalu
Získání: TCH - Podzim
Sehranost s trenérem: 16% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 12%
Povaha:
Fletching je trochu pomatený ptáček, kterému schází kapka inteligence. Je schopný vlézt do ohně, jen protože je mu zima a ještěže je velmi odolný vůči všemu nebezpečí, jinak by to dobře nedopadlo. Neumí lítat, za to skáče velmi vysoko. Je velmi pozoruhodný tvor.
Nemá rád ořechy. Jeho snem je chytit svá ocasní pera do zobáku.
Útoky:
 - Tackle
Další vývin:

10 komentářů:

  1. Janet

    Povolám ven svého létajícího pokémona: "Fletchlingu, pojď ven." Chvíli počkám, až se objeví. Ještě jsme neměli čas si spolu nějak více promluvit, což mě mrzí. "Ahoj, jak už víš, já jsem Janet, tvoje trenérka. Mám ráda dobrodružství a pokémony. A ty? Nechtěl by jsi mi o sobě něco povědět?" Představím se v rychlosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fletching hned po vylétnutí koukal na všechno okolo, pak zobl jedinkrát do země, aby se ujistil, že nelítá. "Ahoj Janet! Jsem Fletching! Alespoň myslím, že jsem Fletching. Taky se můžu jmenovat jinak, jen někdo takhle pojmenoval obecně můj druh," odpověděl. "Mám rád dobrodružství a... moje ocasní pera! Nepřijdou ti, že jsou nějak moc daleko od sebe? Nebo možná moc blízko u sebe?" zamyslel se a jak nejlépe dokázal, pokusil se je vidět, čímž otočil svou hlavu až to vypadalo, že mu upadne.

      Vymazat
    2. Janet
      "Dobrodružství mám také ráda..." Odpovím mu, ovšem jeho další otázky mě naprosto vyvedou z míry. "Ehm... Já myslím, že jsou správně." Odpovím mu. "Proč by taky nebyly?" Dodám řečnickou otázku.

      Vymazat
    3. "No... netuším," pokrčil Fletching křídly. "Možná jsem si přál lepší pera. Myslím tím... tyhle jsou dobrá, ale chtěl bych ještě lepší," zachechtal. "Lidi nemají ocasní pera? Na co tedy koukají?" zeptal se, spíše sám sebe, ale dostatečně nahlas, abys to slyšela taky.

      Vymazat
  2. "Ne, lidi nemají ocasní pera. My totiž nelítáme." Usměji se. Je sice pravda, že doufám, že jednoho dne se proletím na pokémonovi, ale sama létat rozhodně nemůžu. "Jak na co koukají?" Nechápu jeho poslední větu. Možná si prohlíží svoje ocasní pera často a baví ho to. Napadne mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Oh," pověděl Fletching a zamyslel se. "Takže... nemáte křídla a nemůžete brázdit oblohu?" doptal se. Dávalo by to smysl, najednou chápal, proč nemáš i křídla a... jsi tak holá. Lidi jsou velmi holá stvoření, nikde peří, kterými by se mohl pyšnit.
      "No... jasně! Když tedy Fletchingové koukají na svá ocasní pera a říkají si, jak jsou krásní, jak jsou krásní lidé?" přeformuloval svou otázku.

      Vymazat
    2. "Ne, křídla nemáme. Ale co se týká té oblohy... No, jako vy ne, ale můžeme letět třeba letadlem. To letíme v něm a můžeme se z něj koukat kolem z výšky..." Je pravda, že létat by se mi líbilo, třeba jednou... "No, někteří to zas tak moc neřeší. To jsem třeba já." Ono to ani na cestě zas tak moc řešit nejde. Pomyslím si, jak bych se asi tak měla každé ráno někde v lese malovat? "Někteří se ale malují, tedy malují si stíny na víčka a tak."

      Vymazat
    3. Fletching přikývl. "Jasně! Letadlo," zopakoval. "Zní to jako zajímavá mašina, kterou bych se rád proletěl! I když jsem si jistý, že nic se nevyrovná mým křídlům." Aby mohl demonstrovat svá slova lépe, na chvíli křídla otevřel, abys je mohla lépe vidět - jednoduše se s nimi ukázal.
      "Rozumím. No, je to asi to samé, jako upravovat si pera," souhlasil ptačí pokémon. "Copak bys chtěla teď dělat?" zeptal se po chvíli.

      Vymazat
    4. "To určitě ne..." souhlasím s úsměvem s tím, že se jeho křídlům asi nic nevyrovná. "No, co bys řekl na trénink?" Zeptám se ho. Pokémony moje už zná, tak proč ne? Ale jsem zvědavá, co na tento nápad řekne Fletchling.

      Vymazat
    5. "Trénink! Jasně! Potřeboval bych pořádně protáhnout pera," zasmál se pokémon a protáhl si křídla, připraven trénovat.

      Vymazat