čtvrtek 10. října 2019

Ezra's Piplup

Piplup
Piplup - "Indy"
Pohlaví: Samec
Typ:
Level: 5
Růst: Středně pomalu
Získání: Starter
Sehranost s trenérem: 0% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 0%
Povaha:
Piplup je velmi pozitivně naladěný, optimistický a kreativní tvor, jehož zálibou je kochání se světem. Je velmi zvědavý a jeho snem je vidět všechny kouty světa. Jeho nejoblíbenější aktivitou je plavání a miluje společnost. Jeho povaha je mnohdy až moc family-friendly a je tak nezkažený, že nevěří, že by nějaké zlo mohlo na tomto světě existovat.
Je přátelský. Má rád zmrzlinu.
Útoky:
- Bubble
Další vývin:

8 komentářů:

  1. S radostí a s trochou nervozity vyběhne z laboratoře s pokéballem v ruce. Ruce se jí třesou jak moc je vynervovaná. Hned co si najde nějaké opuštěné místo, vyhodí pokéball s jejím startérem do vzduchu. Vyjevená sleduje, jak se před ní objeví světlo a začne se tvarovat. Podřepne před ním s přívětivým úsměvem.
    "Ahoj, moc ráda tě poznávám. Jmenuji se Ezra a jsem trenérka. Vybrala jsem si tě v laboratoři. Pochopitelně tohle vše je pro tebe divné a nové, tak na tebe nechci jít nějak hrr, řekni mi jestli to na tebe není moc. Jen doufám, že spolu budeme vycházet. Těším se až vyrazím do světa, mím snem je procestovat svět a všechny stadiony. A neřekl bys mi ty něco o sobě?" usměje se, doufajíc že spolu budou vycházet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piplup se usmál. "Vlastně to pro mě až tak nové není! Často jsem si představoval, jaké to je, když si mě někdo vybere," usmál se. "Jsem Piplup. Mám rád zmrzlinu a rád bych poznal co nejvíce míst," představil se s roztomilým hlasem.

      Vymazat
  2. "Také jsem předtím přemýšlela, jaký bude můj první pokémon. Piplup se mi vždycky líbil a tvoje výviny jsou taky nádherné." zasnila se. "Poznal co nejvíce míst? To jsme na tom stejně! Ráda bych viděla úplně celý svět. Zažít velké dobrodružství." usmála se. "Mohli bychom rovnou někam vyrazit, jestli bys chtěl? Byl jsi celou dobu v laboratoři, tak mi pověz ty, co bys chtěl vidět nejdřív. Já v tom ještě jasno moc nemám, ale určitě si sestrojíme seznam, co chceme všechno vidět, co říkáš?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Vážně?" rozzářil se pokémon. "Tak to se vynasnažíme spolu, abychom toho dosáhli!" zvolal nadtěšeně.
      "No... spíš někam blízko, chtěl bych tě lépe poznat, než vyrazíme na nějaká větší dobrodružství," usmál se Piplup mile. "A třeba mi vymyslet jméno, abych nebyl stejný jako všichni Piplupové," navrhl.

      Vymazat
  3. "Jasné, už se těším," oplatila mu stejně nadšený úsměv. "Musím si co nejdřív napsat ten seznam," zauvažovala. V hlavě už se jí to začalo trochu rýsovat.
    "Jméno? Co třeba Indy? Jako Indiana Jones, ten taky procestoval svět,"navrhne.
    "Co se podívat do Městského parku? Mohli bychom se seznámit s městem,"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piplup se zamyslel a pak přikývl. "Indy zní dobře!" zazubil se, jak jen to se zobákem bylo možné.
      S tvým návrhem souhlasil. "Město zní dobře. Vlastně jsem nikdy mimo laboratoř nebyl. Znáš více míst?" zeptal se se zájmem.

      Vymazat
  4. "Dobře, tak Indy!" rozzáří se. "Chvíli jsem se bála, že ti to nesedne, ale..." odmlčí se chvíli, pak se hned zaměří na pokémona. "Vlastně jsem zatím moc necestovala, s mojí mamkou jsme nikam moc nejezdily. Proto právě chci poznat co nejvíce míst," usměje se, trochu zasněná.
    "Můžeme teda vyrazit?" výročí směrem k městu, ohlížejíc se na Indyho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Indy," zopakoval Piplup s úsměvem. "Můžeme cestovat spolu. Rád bych poznal tvůj příběh a také příběhy světa," rozzářil se.
      Přikývl, aby potvrdil, že můžete společně vyrazit. "Slyšel jsem, že bychom měli nakoupit i nějaké zásoby, než vyrazíme prozkoumávat divočinu," navrhl.

      Vymazat