sobota 11. července 2020

Hotaru's Mimikyu

Výsledek obrázku pro mimikyu
Mimikyu
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 7
Růst: Středně pomalu
Získání: Return Event
Sehranost s trenérem: 10% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 0%
Povaha:
Mimikyu je velký mazel, který se bez lidského doteku nehne ani na krok. Miluje hlazení, nošení v náruči a absolutně zbožňuje pozornost. Vzhledem k tomu, že je dítě, dožaduje se péče a pořádné dávky lásky.
Když se mu však trenér dosti nevěnuje, stává se z něj smutný a depresivní pokémon. Žárlí na ostatní pokémony, kterým se trenér také věnuje a někdy jim i nehezky škodí. Je celkem drama queen a lehce urazí.
Útoky:
 - Splash
Další vývin:

10 komentářů:

  1. Jen co jsem dostala svého nejnovějšího pokémona, rozhodla jsem se seznámit se s ním. Vzala jsem jeho pokébal a vypustila nového dušího kamaráda. "Ahojky." Pozdravila jsem jej. "Vítej tu u nás."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Trenérka!" zvolal Mimikyu. Aniž by nějak reagoval na tvé vítání, zvedl hlavu nahoru a zvolal: "Nahoru!"

      Vymazat
  2. "Ah, ahojky." Usmívala jsem se. Byla jsem ráda, že není z mé přítomnosti vyděšený jako snorunt... "Nahoru?" Sehla jsem se, drobného pokémona vzala na ruce a usmála jsem se. "Tady se ti líbí?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimikyu přikývl, až se mu uši zatřásly dopředu a dozadu. "Jo! Nahoře. Tady je teplo," vydal něco, co znělo jako zazubení, a pak se zasmál. "Tady se Mimikyu líbí!"

      Vymazat
    2. Vydechla jsem a usmála se. "TO jsem moc ráda, že se ti tu líbí." Řekla jsem spokojeně. Takový maličký mazlík to byl, hehe. "Takže jsi rád, že jsi tu se mnou?"

      Vymazat
    3. Mimikyu přikývl a přitulil se. "Ano! Moc rád! Je tu... teplo," pověděl.

      Vymazat
    4. Dala jsem pokémonovi malou pusinku na hlavičku. "Co by jsi řekl, že se spolu vydáme na dobrodružství a seznámíš se při tom s dalšími kamarády?" Zeptala jsem se.

      Vymazat
    5. "Ano prosím!" zvolal Mimikyu a přitulil se. "Víc lidí, víc mazlení!"

      Vymazat
    6. Usmívala jsem se a pomalu s ním v náruči, jsem kráčela na cestě za nějakým dalším dobrodružstvím. "Vítej do rodiny." Řekla jsem laskavě ještě.

      Vymazat
    7. Mimikyu se zasmál a opět se přitulil ještě víc, pokud to vůbec šlo. "Vítám se!"

      Vymazat