čtvrtek 31. prosince 2020

KRÁSNÝ NOVÝ ROK 2021!

Kliknutím na obrázek zobrazíte zdroj.


Krásný nový rok 2021!

Uznáte se mnou, že tento rok byl velmi prapodivný. I přes neaktivitu tohoto blogu jsem si však nemohla odpustit popřání k novému roku 2021. Snad bude mnohem lepší, než tento.
Myslím na vás a velmi mě mrzí, že momentálně postrádám motivaci a čas se tomuto světu věnovat. Stejně jako písařovi se občas písma nedaří a básník nenalézá rýmy, i já mám takové období.
Pro ty, kteří zde se mnou zůstávají a mají trpělivost se mnou toto mé obtížné období pročkat, jsem ráda, že máte takový přístup i k něčemu, co vás může jen bavit a nic než radost nepřináší.

Přeji vám stejně pevné nervy i do nového roku a ať se vám plní vaše plány a přání - včetně těch, které se vám nevyplnili v tomto roce.

Samozřejmě je tradicí, přestože nenastal žádný vánoční adventní kalendář, k novému roku vám dávám možnost si přát jakýkoliv dárek, který vám může Arceus splnit.
Podmínky jsou stejné jako kdykoliv jindy při těchto příležitostech - povolení jsou běžní pokémoni (u kterých je možné si zvolit povahu, pohlaví,...) a běžné itemy ve hře. Mám právo dárek zamítnout a navrhnout jiný - pokusím se vám však vyhovět, jak nejlépe dokážu.

Stay safe, sweethearts.
Vaše,
Enwy.

4 komentáře:

  1. Přeji šťastný nový rok,
    pokud bych mohl požádat, tak bych asi nejvíc ocenil možnost mít rpg s hráčkou postavou.
    V případě, že by to nevyhovovalo či by to bylo příliš obtížné splnit, tak bych chtěl požádat o nějaký pamětný předmět, který bych mohl poslat společně s novoročním přáním.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný nový rok všem a snad bude tenhle o něco lepší než ten minulý, a hlavně klidnější co se té situace týče.
    Pokud by to nevadilo, moc ráda bych si přála jako dárek Absolite na megaevoluci.

    OdpovědětVymazat
  3. Hellou hellou, kraaasny nový rok prajeem, držím nám všetkým palčiaky!!
    Ňom a k prianiu, neherne v prvom rade všetkým pevné nervy, a čo sa hry týka... Jej Démonské Veličenstvo Lilith by veeeľmi rada zorganizovala úúúúúplne náhodné, osudom zosnované stretnutie (v ktorom vôôôbec nebude mať prsty) s istým nemenovaným policajtom ^^
    Čo mi ináč pripomína, uskutočnila som objav, o ktorý sa musím podeliť - našla som Lilith irl a neviem, či sa mám tej celkom presnej podobnosti báť alebo nie xD

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,
    možná trochu pozdě, ale všem přeju, ať je ten letošní rok lepší, než ten minulý.
    Nom a pokud to náš drahý Arceus dovolí, tak bych si přála nějakého milého a společenského Absola, holku.
    Díky a všichni se mějte fajn

    OdpovědětVymazat