neděle 2. srpna 2020

Janet's Mudbray

Mudbray (Pokémon) - Bulbapedia, the community-driven Pokémon ...
Mudbray
Pohlaví: Samec
Typ: Ground
Level: 5
Růst: Středně pomalu
Získání: Return Event
Sehranost s trenérem: 0% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 0%
Povaha:
Mudbray je dobrodružný pokémon naprosto obyčejné velikosti, který využívá své silné nohy, aby procestoval svět. Dokáže spoustu dní chodit a neunavit se, taktéž miluje tahání různého nákladu. Těší se na to, až jednou vyroste do silného Mudsdale. Je neznalý všeho umění a proto by chtěl rád poznat vše nové.
Je naprosto oddaný své trenérce a také si rád hraje. Obdivuje rytířské koně a jak jejich krásu, tak i čest - proto nikdy nepodvádí a nechápe dokonce ani zkracování a zjednodušování aktivit, všeho, co není napsáno v pravidlech.
Útoky:
Ground - Mud-slap
Další vývin:
MudbrayLevel Mudsdale

4 komentáře:

  1. Janet

    Povolám ven z pokéballu Mubrayho: "Tak, pojď ven." Chvíli počkám, než se přede mnou objeví a potom ho pozdravím: "Ahoj, Mudbray. Já jsem Janet, tvoje nová trenérka." Představím se. "No... co o sobě říct: jsem na cestě a putuji z místa na místo se svými pokémony. A jsem tedy trenérkou pokémonů. No... Nechtěl by jsi mi něco říci o sobě?" Zeptám se ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ahojky!" zvolal Mudbray, velmi nadšený, že jsi část jeho dobrodružství. "Jsem Mudbray, těší mě. Jsem rád, že ráda cestuješ! Taky rád cestuji a rád poznávám nové věci," zasmál se šťastně, jak jen řehtáním poník nejlépe dokáže.

      Vymazat
    2. Janet
      "Vážně? Doufám, že si budeme rozumět." Vyjádřím přání, ale zatím to vypadá nadějně. "Máš nějaký sen, oblíbenou aktivitu nebo tak?" Zeptám se ho, protože už přemýšlím nad tím, co bychom mohli podniknout a ráda bych, aby mu to nebylo úplně proti mysli.

      Vymazat
    3. "Vážně," pověděl Mudbray. Chvíli se nad tvou otázkou zamyslel a poté odpověděl. "Rád bych prozkoumal svět! Nebo... ne svět. Třeba jen něco menšího. Co je menšího, než svět?" Další chvíle ticha. "Region? Tento region!" zvolal nadšeně a poskočil na místě.

      Vymazat