středa 3. června 2020

Gollden's Chespin

Chespin Artwork
Chespin
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 5
Růst: Středně pomalu
Získání: Starter
Sehranost s trenérem: 0% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 0% / Láska k trenérovi: 0%
Povaha:
Chespin je hravý pokémon, který vidí svět jako jednu velkou hru. Většinu seriózních věcí nechápe, například nedokáže pobrat fakt, že někteří zápasí kvůli penězům či úspěchům, když on zápasí čistě z toho důvodu, že je to sranda. Nejlépe se s ním komunikuje, když se daný předmět vysvětlí jako součást větší hry.
Je s ním zábava a člověk se s ním nenudí, přestože je těžší mu některé věci vysvětlit.
Útoky:
 - Vine Whip
Další vývin:
ChespinLevel QuilladinLevel Chesnaught

7 komentářů:

  1. ‌Je vcelku škaredý den, ale pro mě je úžasný, dnes si totiž půjdu pro svého prvního pokémona. Zavážu si tkaničky, popadnu batoh a s loučením mizím z domu. Je zataženo, vypadá to, že bude pršet. Pomalu jsem šla směrem k laboratoři. Prohlížela jsem si oblaka, tak, jak to dělám vždy. Po pár minutách chůze začalo pršet. Řeknu si, že chvíli poběžím. Uběhnu sotva 100 a už nemůžu, má fyzička není moc dobrá. Celá smočená s radostí uvidím laboratoř. Vejdu do této budovy a zde na mě již čeká profesor. "Dobrý den." Usměje se na mě profesor, "Dobrý den." opáčím mu. "Pojďte si tedy vybrat pokémona." Říká profesor, který jde ke stolu. "Zde jsou tři starteři, Chespin, Fennekin a Froakie." Prohlížím si je. Všichni jsou úžasní, ale do oka mi padne Chespin. "Přála bych si toho Chespina." Profesor jen kývne...
    ... Vyjdu z laboratoře - již neprší. Podívám se na pokéball, který držím v ruce. Pár chvil věnuji tomuto pokéballu. Ostatní lidé by mohli namítat, že toto je jen obyčejný pokéball, ale pro mě je výjimečný. Po chvíli zmáčknu čudlík vprostřed pokéballu. Z pokéballu vyjde bílá záře. Nejdříve beztvarý záblesk se náhle mění v siluetu pokémona. S úžasem pozorují tento jev. Najednou přede mnou stojí Chespin - můj první pokémon. Celá nadšená se začnu usmívat: "Ahoj, já jsem Gollden, tvá trenérka," Odmlknu si "jsem chovatelka, chtěla bych totiž poznávat pokémony, jejich povahy a životy. Prozatím nemám nějaký přesný cíl, kterého bych chtěla docílit." Dořeknu. Chvíli si ho s úsměvem prohlížím: "Mám na tebe otázku, chtěl bys mít nějaké jméno nebo přezdívku?" Mrknu na něho. Jsem tak nadšená, je to úžasné, pomyslím si.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ahoj! Já jsem Chespin, tvůj pokémon!" zahihňal se tvor jako reakci na tvé představení a pak tě poslouchal. Přikyvoval na každé druhé slovo, pak se zazubil. "Jasně! Naučíme se společně všechna pravidla, nemáš se čeho bát! Sice v té hře 'chovatelství' nejsem profík... a vlastně jsem o ní ještě nikdy neslyšel, ale jsem si jistý, že ji nějak společně dohrajeme," zasmál se.
      Když ses ho zeptala na přezdívku, zamyslel se. "Jasně! Krycí jména. Ty budeš Gollden a já budu... co my vymyslíš," přikývl.

      Vymazat
    2. Pozoruji tohoto kaštanovitého pokémona. Je velmi veselý, pomyslím si. Nabíjí mě pozitivní energií, to se mi líbí. Nechám tohoto drobečka domluvit, poté se na chvíli zamyslím. Jaké jméno mu mám dát? V mé hlavě prolítává několik různých jmen, až vyberu tři. Chvíli se na něho zadívám a pousměji se: "Tak mám pro tebe tři jména, vyber si, které se ti bude líbit nejvíce," nadechnu se "Napadlo mě Kevin, Norbert a Bruno. Pokud se ti žádné z nich líbit nebude, klidně vymyslím jinačí." Lehce se uchechtnu. Poté jen pozoruji jeho zevnějšek. Bude to skvělý parťák, pomyslím si.

      Vymazat
    3. (Zapomněla jsem napsat nick, byla jsem to já.)

      Vymazat
    4. Chespin na tebe hleděl s velkým očekáváním a očka mu zářila radostí. Stejně jako tvé nadšení, i on byl rád, že byl konečně venku. Pobývání v laboratoři byla sice sranda, ale venkovní svět je o mnohem větší hřiště.
      Dvakrát rychle za sebou přikývl, když jsi řekla, že si může vybrat. "Líbí se mi Bruno," zvolil si. "Nejsem vybíravý, neboj," zachechtal se společně s tebou.

      Vymazat
    5. Tak veselého pokémona jsem ještě neviděla, uchechtnu se. "Takže Bruno, co máš rád? Co rád děláš? Co bys chtěl jít teď dělat?" Vyptávám se ho. "Můžeme si jít třeba hrát do parku, můžeme jít trénovat, najít nové pokémoní kamarády. Můžeme jít do aquaparku nebo se můžeme projít po městě. Můžeme jít třeba do kavárny. Chtěla bych tě lépe poznat na nějakém výletě." Vysvětluji.

      Vymazat
    6. Bruno se zasmál a posadil se na zem. "Já? Dobrodružství!" odpověděl zvesela. "Nejradši to, ve kterým jsem hrdina. Jak začneme naši společnou cestu je na tobě," usmál se. Najednou to bylo až moc míst pro pokémona, který právě vylezl z laboratoře a nikdy nebyl venku. "Takže seznamovací výlet, kapitola první. Jasně! Cokoliv si budeš přát! Můžeme si zahrát nějakou slovní hru, třeba... na každou abecedu řekni něco, co tě vystihuje," navrhl. Místo nechal na tobě.

      Vymazat