středa 5. srpna 2020

Ruby's Torchic

Torchic - "Kirk"
Pohlaví: Samec
Typ: 
Level: 5
Růst: Středně pomalu
Získání: Starter
Sehranost s trenérem: 9% / Zkušenosti v zápasech: 0%
Štěstí: 3% / Láska k trenérovi: 8%
Povaha:
Torchic je zábavný pokémon, který miluje společnost. Není jediný moment v jeho životě, kdy se nesnaží, aby jej ostatní naprosto milovali. Díky tomu si vyvinul zvláštní personu, kdy dokáže přepínat mezi různými druhy charakteru podle toho, s kým se zrovna nachází a s kým právě mluví. Kupodivu málokdo ho nemá rád.
Útoky:
 - Scratch
Další vývin:

12 komentářů:

  1. Konečně přišel ten den, kdy Ruby získala odhodlání se vydat na svou vlastní cestu, jak o tom už od malička toužila. Odjakživa milovala Pokémony a vše kolem nich, což znamenalo, že se zároveň vždy chtěla stát jejich chovatelkou. Trenérství a koodinátorství ji nikdy nebralo, své Pokémony bude o více radši cvičit pro jejich vlastní dobro, než pro dobro odznaků nebo stuh.
    Když od profesora dostala pokéball s jejím vysněným Pokémonem, cítila, jak jí v žilách proudí adrenalin, jelikož byla velice nadšená, až se se svým zcela prvním Pokémonem bude moct sblížit. Poté se rozloučila s rodiči, několikrát za sebou jim slíbila, že se o sebe bude starat a vyrazila na kopec, kam moc ráda chodila, kde se nyní chtěla seznámit se svým Pokémonem.
    Chvíli se na Pokéball jen dívala a prohlížela si ho - toto je její typická činnost, když je nervózní. Po nějaké chvíli se konečně zhluboka nadýchla a vyvolala Pokémona z pokéballu. Když ho uviděla, myslela si, že se rozteče, protože má pro Torchicy a jeho evoluce obrovskou slabost. Nechtěla se před ním nijak ztrapnit, takže se znovu zhluboka nadýchla a podívala se mu do očí.
    "Ahoj," pozdravila ho s nenuceným přívětivým tónem a vlídně se na něj usmála. "Jmenuji se Ruby.. a ode dneška budeš můj společník na cestu, na kterou jsem se dneska vydala... Před pár minutami, hehe," pokračovala a ke konci se mírně zahihňala. Snažila se pro Torchica vypadat co nejlíp, co to šlo, nechtěla, aby se jí hned ze začátku bál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Torchic se na tebe chvíli zadíval a přestože vypadal, že ti jen naslouchá, začal na tobě analyzovat naprosto všechno. Tvá gesta, tvůj výraz ve tváři. Jako první ho napadlo, že jsi velmi roztomilá. Lehká růžová na tvých tvářích indikovala, že i ty jsi ze svého prvního poznání nervózní, stejně jako on.
      Celkově jsi pro svého pokémona působila jako velmi miloučká a rozkošná chovatelka. "Ahoj!" pozdravil tě Torchic zpátky. "Těší mě! Jsem Torchic a moc se těším na naši společnou cestu!" usmál se, jak se to jen se zobákem šlo.
      Rozhodně se tě nebál, nepůsobila jsi jako nebezpečná osoba. Naopak byl Torchic nadšený, co všechno vás společně čeká.

      Vymazat
  2. Když poznala, že se ji Torchic nebojí a ještě k tomu k ní má takový pozitivní přístup, objevily se jí jiskry v očích. Dalo by se říct, že tento moment brala jako nejlepší v jejím životě, jelikož je pro ní důležité, aby se u ní její přátelé cítili v bezpečí.
    "Jsem si jistá, že společně si tu cestu moc užijeme," usmívala se na něj a natáhla k němu ruku, aby ho mohla opatrně hladit po hlavě. "Nemám žádné akční cíle jako mají například trenéři, že se chtějí stát mistry Pokémonů, nebo tak něco, já jsem člověk, který rád objevuje svět a ráda si hledám přátele.. a samozřejmě se i ráda s nimi sbližuji," vyprávěla mu o svých myšlenkách. "Ale nemusíš se bát, naše cesta tě rozhodně nebude nijak nudit, nikdy bych se na žádnou nevydala, kdybych věděla, že nebude ničím zajímavá," mrkla na něj. "A.. promiň, jestli ti vadí to hlazení, přestanu, když ti to bude vadit," přestala ho hladit, ale ruku stále měla lehce položenou na jeho hlavě.
    Také se i lehce červenala, avšak už nikoliv z nervozity, ale z toho, že ji Torchic připadal opravdu roztomilý a ještě k tomu se s ním cítila velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohnivý pokémon se nechal pohladit. Měl velmi hebká křídla a připomínal mládě svého druhu, přestože povahově i věkově byl naprosto dospělý jedinec. "Takže budeme objevovat svět a poznávat vše nové. To je velmi parádní! Nemusíme nikam spěchat," zasmál se.
      Připadalo mu, že se s tebou rozhodně nudit nebude a neměl žádné obavy o vaší společné cestě. "Hlazení mi nevadí! Pokud ale vadí tobě, stačí mě poťapkat na hlavě, sám se poťapkat nemůžu," usmál se. "Trenéři obvykle začínají cestu tím, že svým pokémonům dají nějaké jméno. Pro mě jsi jediná Ruby, ale je spoustu dalších Torchic. Takže... nechceš mi dát jméno?"

      Vymazat
  3. "Aww! Kdyby mi vadilo tě hladit, tak to v první řadě nedělám," uchechtla se a ještě Pokémona poťapkala po hlavě.
    Když Torchic začal mluvit o jménech, Ruby jen pokyvovala hlavou. "Ano, to je pravda, mně taky všichni neříkají 'Člověku', když mne chtějí oslovit," naposledy kývla a usmála se. "Jméno jsem ti samozřejmě měla v plánu dát, jen jsem se nejprve chtěla trochu seznámit," řekla a zamýšlela se nad jménem.
    "Hmm.. Chtěla bych ti vymyslet něco unikátního," zamýšlela se a dívala se směrem na oblohu. Když se jí v mysli po nějaké té chvíli utvořil nápad, podívala se opět na Torchica. "Jediné, co mě zatím napadlo a myslím, že by se k tobě i celkem dost hodilo, je Kirk," podívala se na něj a lehce se usmála. "Co ty na to? Je to krátké, ale podle mě dost výjimečné, jelikož jsem osobně nikoho s takovým jménem nikdy nepotkala, ani nepoznala," opět začala rukama jemně projíždět po jeho těle, hlavně po tvářích a hlavě.
    "A navíc, nezní to dobře? Ruby a Kirk," dodala s úsměvem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "To je pravda," zasmál se. Uvnitř však zaváhal, uvažoval, zda zbytečná otázka nepřivedla nějaké pochyby o tom, zda sis vybrala správně nebo ne. Upřímně si ale myslel, že něco tak maličkého by tě nedokázalo odradit od toho, co sis vybrala.
      "Jasně, rozumím. Chápu, chtěla jsi to brát pomalu," usmál se. Sehrál se s tebou dobře a i za tak krátkou dobu se s tebou cítil velmi pohodlně.
      Zadívání na oblohu bral jako velmi nostalgický a hluboký pohled. "Kirk," zopakoval. "Líbí se mi!" souhlasil. "Budu Torchic Kirk."

      Vymazat
  4. "Super!" usmála se od ucha k uchu a opatrně si ho vzala do náruče. "Jsem moc ráda, že se ti to jméno líbí," mírně si ho k sobě přimáčkla a začala si o něj otírat tváře. Jeho hebké peří jí připadalo velmi uklidňující, až na úrovni jakési terapie.
    "Už teď vím, že jsi to nejlepší, co jsem si v té laboratoři mohla vybrat.. Za nikoho bych tě nikdy nevyměnila," podívala se na něj a mírně ho ukazováčkem poťapkala na zobáku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Torchic se s tebou cítil velmi pohodlně a lehké přitisknutí na tvé tělo bylo velmi velké projevení lásky. "Díky," zasmál se. Nevěděl, co měl říct, celkem by se začal červenat, kdyby mu to jeho oranžové tělo dovolilo. "Jsem rád, že sis mě vybrala," usmál se.

      Vymazat
  5. "Kirkyy, tak mě napadlo," začala Ruby mluvit o novém tématu, "Co kdybychom se šli někam projít? Nevím přesně kam, ale prostě na nějaké jiné místo, abychom pořád nebyli zaseklí.. tady," zasmála se a stále se na Kirka dívala.
    "A ještě mám takovou dodatečnou otázku.. Bude ti hodně vadit, když budeš cestovat v mé náruči a ne v pokéballu?" nervózně se uchechtla a odvrátila zrak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Jasně! Myslím, že je na čase začít naše dobrodružství," usmál se pokémon. Při otázce, zda chce cestovat ve tvé náruči, poskočil nadšením. "To bych si taky přál! Kdyby to nebylo přítěží," zasmál se. "Ale kdyby bylo, neptala by ses."

      Vymazat
  6. "Přesně tak!" řekla vesele a pokývala hlavou. "Ale je v pořádku, že se takhle ujistíš, jestli to je opravdu všechno v pořádku. Ale chci, abys věděl, že nemám problém dělat věci, aby ses cítil dobře hlavně ty," podrbala ho na tváři.
    Poté se postavila a vzala svého nového společníka do náruče. "Tak tedy vyrážíme objevovat!" řekla nadšeně a s Kirkem v náruči se vydala, kam ji intuice zatáhla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kirk se usmál. "Beru na vědomí! Pak vyrostu do velkého Blazikena a všechno ti to oplatím a ochráním tě," řekl pokémon. Pak se s tebou vydal na nové dobrodružství!

      Vymazat